logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
روحیه افراد و پاندمی

پاندمی COVID-19 و تاثیرات آن بر روحیه افراد

احساسات افراد و پاندمی کووید-19:

بر اساس تحقیقی که در اسپانیا صورت گرفت که نتایج، مطابق نمودار زیر بر حسب درصد، احساسات انسان ها را در زمان پاندِمی و قبل آن با توجه به فضاهای سبز و آبی شهری (Blue-Green Spaces)، به نمایش می گذارد:

  1. ستون اول و دوم نمودار، نمایانگر احساسات افراد قبل پاندمی و در طول آن می باشد.
  2. ستون سوم و چهارم، نمایانگر احساسات افراد قبل پاندمی برای افراد با دید محدود به مناظر بیرون و دید کامل به مناظر می باشد.
  3. ستون پنجم و ششم، نمایانگر احساسات افراد در طول پاندمی برای افراد، با دید محدود به مناظر بیرون و دید کامل به مناظر می باشد.
  4. ستون هفت و هشتم، نمایانگر احساسات افراد قبل پاندمی برای افراد بدون دسترسی به فضای بیرون و با دسترسی به این فضا می باشد.
  5. ستون نهم و دهم، نمایانگر احساسات افراد در طول پاندمی برای افراد بدون دسترسی به فضای بیرون و با دسترسی به این فضا می باشد.
Contact with blue-green spaces during the COVID-19 pandemic lockdown beneficial for mental health

رنگ قرمز: عصبانی

رنگ سبز: روحیه کسل

رنگ طوسی: انزجار

رنگ کرم: وحشت زده

رنگ زرد: خوشحال

رنگ آبی: ناراحت

رنگ بنفش: شگفت زده

همانطور که در نمودار دیده می شود، همه رنگ ها به جز رنگ زرد که نمایانگر احساسات مثبت می باشد، به طرز چشمگیری در طول پاندِمی به دلیل جدایی انسان از طبیعت و حضور کمتر در فضاهای سبز و آبی، افزایش یافته است.

 

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب