logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
مدل های روشویی چینی کرد

مدل های روشویی چینی کرد

برند چینی کرد یکی از شناخته شده ترین برند های داخلی فعال در حوزه تولید توالت فرنگی، روشویی، زیردوشی، توالت های آسیایی و … می باشد. این برند در حال حاضر محصولات بسیار متنوع و گوناگونی را به بازار وارد می کند. ما در این مقاله به سراغ بررسی و معرفی انواع مدل های روشویی چینی کرد خواهیم رفت و شما را با تعدادی از پر فروش ترین آن ها، آشنا خواهیم کرد. در وردست نیز می‌توانید انواع مدل های روشویی چینی کرد را مشاهده و خریداری نمایید.

مدل های روشویی چینی کرد 

مدل های روشویی چینی کرد بسیار متنوع و گوناگون می باشند. به طوری که در حال حاضر شما می توانید بیش از ۴۰ مدل از انواع مدل های روشویی چینی کرد را در بازار مشاهده فرمایید. با این حال محصولات فوق به طور کلی به سه دسته ی پایه دار، دیواری و روکابینتی تقسیم بندی می شوند. به عبارت بهتر روشویی های تولید شده توسط برند چینی کرد را می توان به سه دسته ی کلی فوق تقسیم بندی نمود. لازم به ذکر است که شما می توانید از هر یک از مدل های فوق در مکان هایی با ابعاد مختلف استفاده نمایید.

روشویی هایی دیواری از مدل های روشویی چینی کرد

روشویی های دیواری یکی از محبوب ترین مدل های روشویی چینی کرد می باشند که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. در حال حاضر شما می توانید از روشویی هایی دیواری به علت فضای کمی که اشغال می کنند، به طور همزمان در محیط های مسکونی و اداری استفاده نمایید. در ادامه شما را با تعدادی از برترین مدل های روشویی دیواری برند چینی کرد آشنا خواهیم کرد.

  مدل آرین : روشویی دیواری آرین چینی کرد در حال حاضر به یکی از برترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است. این روشویی دارای طراحی مدرن و مسطح می باشد که سطحی صاف را در اختیار دارد. روشویی مدل آرین به طور همزمان دارای خروجی سرریز و پوشش سرامیکی مناسب برای خروج کف می باشد. شما می توانید از محصول فوق در سرویس های بهداشتی کوچک و بزرگ به طور همزمان استفاده نمایید.

  مدل آوینا : مدل آوینا در بین انواع مدل های روشویی چینی کرد بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. روشویی مدل آوینا دارای یک طراحی جدید و مدرن به شکلی کاملا استوانه ای می باشد. این روشویی فاقد لبه های تیز و غیر استاندارد می باشد. از دیگر آپشن ها و مزیت های استفاده از مدل آوینا می توان به داشتن کیت نصب محصول، خروجی و حلقه سرریز آب، قابل استفاده در سرویس های بهداشتی بزرگ و کوچک و … اشاره نمود.

  مدل ورونیا : روشویی مدل ورونیا دارای یک طراحی بسیار زیبا و چشم نواز به شکل هرم می باشد. مدل فوق در بین محصولات ایرانی موجود در بازار بی رقیب بوده و از نظر طراحی ساخت شباهت بسیار زیادی به محصولات وارداتی دارد. لازم به ذکر است که مدل ورونیا دارای آپشن هایی نظیر لوله و اتصالات مخفی، پوشش سرامیکی مخصوص خروج کف و … نیز می باشد.

روشویی پایه دار از مدل های روشویی چینی کرد

روشویی های پایه دار جزو آن دسته از مدل های روشویی چینی کرد قرار می گیرند و اغلب برای سرویس های بهداشتی بزرگ و مستقل مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه امروزه دیگر برای سرویس های بهداشتی مکان های اداری، عمومی و … نیز از روشویی های پایه دار استفاده نمی شوند. با این حال در ادامه شما را با تعدادی از مدل های مدرن و زیبای روشویی های پایه دار آشنا خواهیم کرد.

  مدل آرتا :‌ روشویی پایه دار مدل آرتا دارای یک طراحی بسیار زیبا و چشم نواز همراه با پایه یک تکه می باشد. درون روشویی فوق شما میتوانید خروجی سرریز که به بهترین شکل ممکن طراحی شده است را مشاهده فرمایید. همچنین لازم به ذکر است که محصول فوق دارای یک قد استاندار ۸۴ سانتی متری می باشد و پوشش سرامیکی مخصوص خروج کف را نیز در اختیار دارد.

  مدل ویولا : مدل ویولا در میان انواع مدل های روشویی چینی کرد، دارای محبوبیت نسبتا بالا و قابل توجهی می باشد. این روشویی پایه دار طراحی سنتی روشویی ها را به طراحی نوین آن ها اضافه کرده و یک ظاهر مناسب را به محصول اهدا کرده است. سطح روشویی ویولا کاملا صاف و مسطح می باشد و از دو تکه ی مختلف تشکیل شده است. محصول فوق یک روشویی تک پانچ می باشد که خروجی سرریز و کاور آن را به طور همزمان در اختیار دارد.

  مدل لاندیس : افرادی که می خواهند از روشویی های پایه دار برای سرویس بهداشتی خود استفاده نمایند، اما فضای کافی را در اختیار ندارد، بهتر است به سراغ استفاده از روشویی لاندیس بروند. این روشویی دارای سطحی کاملا صاف و با ابعادی کوچکتر نسبت به سایر روشویی های پایه دار می باشد. روشویی مدل لاندیس نیز از تک پانچ و خروجی سرریز بهره مند می باشد.

  مدل مونیکا : اگر از روشویی های با سطحی صاف و مسطح خسته شده اید، بهتر است به سراغ روشویی مونیکا بروید. روشویی پایه دار مدل مونیکا در دو اندازه ی ۵۰ و ۶۰ متری تولید می شود. شما می توانید از روشویی پایه دار فوق به طور همزمان در سرویس های بهداشتی بزرگ و کوچک استفاده نمایید. لازم به ذکر است که روشویی مونیکا نیز دو تکه بوده و حمل و جا به جایی آسانی دارد.

روشویی روکابینتی از مدل های روشویی چینی کرد

سومین دسته از مدل های روشویی چینی کرد، مدل روکابینتی می باشد. مدل رو کابینتی بی شک جزو مدرن ترین و نوین ترین مدل های عرضه شده به بازار می باشد که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده است. در ادامه شما را با تعدادی از برترین مدل های روشویی چینی کرد روکابینتی، آشنا خواهیم کرد.

  مدل لیندا : مدل لیندا یکی از محبوب ترین مدل های دسته روکابینتی می باشد که ابعاد بسیار مناسبی را در اختیار دارد. شما می توانید از محصول فوق در سرویس های بهداشتی کوچک، متوسط و بزرگ استفاده نمایید. مدرن لیندا دارای یک طراحی نامتقارن کاملا مدرن می باشد. همچنین روشویی فوق بدون خروجی سر ریز بوده و از پوشش سرامیکی بهره مند است.

  آنتوریوم : مدل آنتوریوم یکی دیگر از مدل های رو کابینتی محبوب تولید شده توسط برند چینی کرد می باشد. مدل آنتوریوم دارای یک طراحی مربعی با لبه های گرد شده و معمولی مناسب می باشد. کف این روشویی از جنس سرامیک بوده و سطحی کاملا صاف و مسطح را در اختیار دارد. روشویی مدل آنتوریوم نیز مانند اغلب مدل های رو کابینتی فاقد خروجی سرریز آب می باشد.

  مدل آدونیس : مدل آدونیس بی شک جزو محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات تولید شده توسط برند چینی کرد می باشد. از مزیت های استفاده از مدل فوق می توان به نصب آسان و داخل کار، قابل استفاده بوده برای سرویس های بهداشتی لوکس و بزرگ و داشتن خروجی سرریز اشاره نمود. همچنین لازم به ذکر است که مدل فوق دارای یک پوشش سرامیکی برای خروجی کف می باشد.

در انتها دقت داشته باشید که محصولا فوق تنها چند نمونه از برترین مدل های روشویی چینی کرد می باشند. به طور کلی برند چینی کرد بیش از ۵۰ مدل روشویی با طرح ها و مدل های گوناگون به بازار وارد کرده است که هر کدام از آن ها دارای طراحی، آپشن و ابعاد منحصر به فردی می باشند.

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب