logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
مدل های گاز صفحه ای اخوان

معرفی مدل های گاز صفحه ای اخوان

مدل های گاز صفحه ای اخوان

گاز یکی از مهم ترین تجهیزات هر آشپزخانه ای است. داشتن گازی با کیفیت و دارای آپشن های گوناگون آرزو هر بانو خانه داری است. اگر به بازار لوازم خانگی مراجعه کنید یا با چند کلیک ساده در بین سایت ها دنبال گاز بگردید با حجم عظیمی از انواع گاز با ویژگی های گسترده و گوناگون رو به رو می شوید. شاید در نگاه اول در بین انواع مدل ها و برند هایی که به تولید انواع گاز می پردازند سر در گم شوید.

اما اگر از قبل کمی در ارتباط با انواع اجاق گاز و انواع برند های تولید کننده آن اطلاعات کسب کرده باشید با دیدی باز به خرید گاز صفحه ای یا اجاق گاز فردار می پردازید. به همین دلیل است که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را هر چه بیشتر با انواع مدل های گاز صفحه ای اخوان آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید گاز صفحه ای را دارید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

آشنایی با شرکت اخوان

در همین ابتدا بدانید که شرکت اخوان بزرگترین تولید کننده لوازم توکار در کشور می باشد. اما عنوان ها و افتخارات این شرکت به همین جا ختم نمی شود زیرا اخوان بزرگترین تولید کننده هود در خاورمیانه نیز هست. بالاترین میزان تنوع در محصولات تولیدی در حوزه لوازم خانگی نیز متعلق به این شرکت می باشد. شرکت اخوان تنها در حوزه گاز صفحه ای دارای ۱۰۰ نوع گاز گوناگون است. واقعا این میزان تنوع شگفت انگیز است.

انواع محصولاتی که این شرکت تولید می کند شامل سینک ظرفشویی اخوان، انواع مدل های گاز صفحه ای اخوان، انواع فر توکار اخوان و بیش از ۳۶ مدل گوناگون هود اشاره کرد. اما فعالیت شرکت اخوان از چه زمانی و توسط چه کسی شروع شد؟ محسن اخوان جم موسس این شرکت می باشد.

وی در سال ۱۳۴۸ کار خود را با در زمینه تولید قطعات پرسی آغاز نمود. تمام محصولات این شرکت دارای خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت خارق العاده در کنار طراحی زیبا محصولات این شرکت باعث شده تا شعار اخوان، زیبایی آشپزخانه با محصولات اخوان باشد. شما با خیال راحت می توانید به خرید گاز صفحه ای یا هر محصول دیگری از این شرکت بپردازید. در سایت وردست نیز می‌توانید انواع محصولات اخوان را مشاهده و خریداری نمایید.

معرفی انواع مدل های گاز صفحه ای اخوان

واقعا معرفی انواع مدل های گاز صفحه ای اخوان به این سادگی ها که فکر می کنید نیست. همانطور که در بالا بیان کردیم تنوع مدل های گاز صفحه ای اخوان به بیش از ۱۰۰ مورد می رسد. اما ما تلاش کرده ایم تا در این بخش از نظر نصب و محل قرار گیری، نوع عملکرد و همچنین جنس، انواع گاز صفحه ای اخوان را مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی با انواع مدل های گاز صفحه ای اخوان تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

گاز های اخوان از نظر محل نصب و قرارگیری به دو نوع رومیزی و توکار می توان تقسیم کرد. گاز رومیزی برای مغازه ها، انبار، خانه های استیجاری مناسب تر است. زیرا به راحتی قابل جا به جایی هستند. انواع گاز صفحه ای اخوان مدل رومیزی وجود دارد. علت تفاوت این مدل ها اندازه صفحه و تعداد شعله ها در گاز صفحه ای اخوان می باشد. گاز توکار در درون صفحه کابینت قرار می گیرد.

بر خلاف مدل رومیزی این نوع گاز قابلیت جا به جایی ندارد. اما دارای مزیت های خاص خود نیز هست. از طرفی گاز صفحه ای اخوان مدل توکار، کم جا می باشد. همین مسئله باعث شده تا این مدل گاز صفحه ای اخوان برای آشپزخانه های کوچک مناسب باشد. از طرف دیگر در بین مدل های گاز صفحه ای اخوان مدل توکار زیباتر و دارای طراحی خاص می باشد. به همین دلیل است که در بخش بعد انواع مدل های گاز توکار اخوان را از نظر جنس مورد بررسی قرار می دهیم.

بررسی انواع مدل های گاز صفحه ای اخوان از نظر جنس

انواع مدل های گاز صفحه ای اخوان را می توان از نظر جنس به چند دسته گوناگون تقسیم کرد. در بخش بعد نیز از نظر نوع عملکرد انواع گاز های اخوان را بررسی می کنیم.

  • گاز صفحه ای اخوان مدل شیشه ای و استیل: این مدل از گاز صفحه ای اخوان هم زیبایی گاز شیشه ای را دارا می باشد و هم از استحکام گاز استیل برخوردار است.
  • گاز تمام استیل اخوان: این دسته خود دارای تقسیم بندی گاز تمام استیل آجدار و گاز تمام استیل ساده می باشد. گاز های استیل دارای استحکام بیشتر می باشند. اما از سوی دیگر زیبایی گاز های شیشه ای را ندارد. گاز آجدار سطح استیل دارای طرح می باشد اما گاز های ساده سطح صیقلی و صاف دارند. گاز های ساده زیباتر اند و راحت تر تمیز می گردند اما احتمال اینکه خط و خش روی آنها افتد بیشتر است. گاز های آجدار اما برعکس می باشند. احتمال خط و خش روی آنها بیشتر است اما تمیز کردن آنها نیز کمی سخت می باشد.

زیباترین مدل های گاز اخوان

  • گاز شیشه ای: علت اصلی محبوبین انواع مدل های گاز اخوان که از جنس شیشه هستند زیبایی آنها می باشد. البته که گاز شیشه ای نیز همچون دیگر مدل های گاز دارای استحکام کافی و لازم می باشد.
  • گاز سرامیکی: گاز سرامیکی یک گاز زیبا و شکیل است که ویژگی های متنوعی نیز دارد. به عنوان مثال این نوع از گاز دارای استحکام و کیفیت بسیار زیادی می باشد. همچنین شما می توانید به دلیل سطح صاف و یکنواخت این گاز به راحتی آن را تمیز کنید. در میان انواع مدل‌ های گاز اخوان مدل سرامیکی مدلی خاص و خاص پسند است.

انواع مدل های گاز صفحه ای اخوان از نظر نوع عملکرد

شاید واقعا از این تنوعی که در انواع مدل های گاز صفحه ای اخوان وجود دارد شوکه شده باشید. اما بدانید که اینها پایان کار نیستند و هنوز می خواهیم انواع مدل های گاز اخوان را از نظر نوع عملکرد و کارایی با یکدیگر مقایسه کنیم. این دسته بندی شامل انواع مدل های گاز القایی، الکتریکی و شعله دار می باشد.

  • گاز الکتریکی صفحه ای اخوان: این نوع گاز با برق کار می کند. پس نیاز ندارد تا آن را به انشعاب گاز وصل کنید. گرما لازم برای پخت و پز از طریق المنت های زیر صفحه تامین می گردد. برای تغییر میزان حرارت مورد نیاز نیز می توانید از صفحه لمسی روی گاز استفاده کنید.
  • گاز القایی صفحه ای اخوان: گاز القایی حالت و کارکرد خاصی دارد. این نوع نیز نیازی به اتصال به گاز شهری ندارد و با برق کار می کند. در حقیقت حرارت مورد نیاز از طریق میدان مغناطیسی که بین گاز و ظرف ایجاد می شود تامین می گردد. به راستی که این نوع گاز دارای طراحی خاص و زیبایی است. از سوی دیگر نوع کارکرد خاص این گاز و تکنولوژی آن جدید و جالب است.
  • گاز شعله ای اخوان: این نوع گاز معمول ترین و آشناترین در بین انواع گاز اخوان از نظر نوع عملکرد است. این نوع گاز در بین انواع مدل های گاز صفحه ای اخوان دارای تنوع بیشتری نسبت به انواع دیگر است. شما می توانید نسبت به نوع استفاده یا نیازتان از بین انواع گاز ها به سراغ مناسب ترین گاز بروید و به خرید گاز صفحه ای مناسب با خود بپردازید.

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب