logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور

معرفی بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور

در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور می پردازیم. در تولید این نوع پکیج ها از قطعاتی که توسط کشورهای اروپایی ساخته شده اند، استفاده می کنند. به همین علت پکیج های دیواری ایران رادیاتور از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هر یک از این نوع پکیج ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که در این مقاله قصد بررسی آنها را داریم.

بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور

قبل از معرفی بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور به معرفی تمام مدل های دیواری این محصول می پردازیم. پکیج های سری L یکی از انواع پکیج های دیواری ایران رادیاتور به حساب می آیند. از مدل های این سری می توان به L36FF، L24FF، L28FF اشاره کرد. پکیج های سری M از دیگر سری های این محصول می باشند که در مدل های مختلفی تولید می شوند.

M24FF، M28FF از مدل های سری M پکیج های دیواری ایران رادیاتور می باشند. K24FF یکی از مدل های پکیج های دیواری است که جزو سری K محسوب می شود. پکیج های سری ECO آخرین سری از پکیج های دیواری ایران رادیاتور است که شامل دو مدل مختلف می باشد. از مدل های این سری می توان به ECO24FF-PL و ECO28FF-PL اشاره کرد. در ادامه به معرفی چهار مورد از بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور می پردازیم.

معرفی بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده انواع پکیج می باشد. تا به امروز مدل های متنوعی توسط این برند تولید شده است که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. شما عزیزان با توجه به بودجه و نیاز خود می توانید دست به خرید یکی از مدل های پکیج های دیواری ایران رادیاتور بزنید. در ادامه تعدادی از بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF

از بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور می توان به M24FF اشاره کرد که در دسته سری M قرار می گیرد. این مدل پکیج دیواری نسبت به سایر پکیج های موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. همچنین این مدل دارای امکانات بسیاری است. اگر شما عزیزان به دنبال خرید یک پکیج دیواری با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما پکیج دیواری مدل M24FF است.

این مدل با توجه به قیمت اقتصادی که دارد دارای امکانات فوق العاده ای می باشد. این پکیج دیواری در دو ظرفیت 28 و 24 کیلو وات قابل خریداری است. از مهم ترین مزایای پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF  می توان به گواهینامه CE آن اشاره کرد. این نوع پکیج دارای فن است. همچنین 93 درصد مقدار راندمان حرارتی آن می باشد. به همین علت برای مکان هایی با حداکثر 140 متر مساحت بهترین انتخاب به حساب می آید.

این نوع پکیج به علت دارا بودن محفظه احتراق بسته و فن برای فضاهای باز مانند بالکن مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خریداری پکیج برای تراس خود را دارید بهترین انتخاب پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24FF می باشد.

بررسی بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور مدل ECO28FF و ECO24FF

از بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور می توان مدل ECO24FF وECO28FF را نام برد. این نوع پکیج ها مانند پکیج دیواری M24FF دارای گواهینامه CE می باشد. امکان خریداری پکیج دیواری سری ECO در دو ظرفیت 24 و 28 کیلو وات امکان پذیر است. برند ایران رادیاتور برای ساخت این مدل پکیج های دیواری از قطعات با کیفیتی استفاده می کند.

این مدل از پکیج های دیواری به علت امکانات فوق العاده ای که دارند جزو پرطرفدارترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور به حساب می آیند. راندمان حرارتی این پکیج ها 92 درصد می باشد و به همین علت برای خانه هایی که کمتر از 140 متر بنا دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. پکیج های دیواری سری ECO در دسته پکیج های اقتصادی قرار دارند. به همین علت اگر شما عزیزان به دنبال خرید یک پکیج دیواری با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید، پیشنهاد ما پکیج های دیواری سری ECO  می باشد.

پکیج دیواری مدل L28FF

پکیج دیواری مدل L28FF جزو بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور به حساب می آید که در این بخش قصد معرفی کامل آن را داریم. راندمان حرارتی پکیج دیواری مدل L28FF  مانند مدل هایی که تا اینجای مقاله مورد بررسی قرار دادیم نیست. به عبارت دیگر این مدل پکیج از راندمان حرارتی 90 درصد برخوردار می باشد که برای مکان هایی با متراژ حداکثر 160 متر مربع مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

تجهیزات و امکانات این پکیج نسبت به پکیج های دیواری سری M و ECO به روز تر می باشد. به همین علت این نول پکیج جزو بهترین و پرفروش ترین پکیج های دیواری به حساب می آید. سیستم عیب یابی الکترونیکی جزو مهم ترین ویژگی های پکیج دیواری L28FF می باشد که در مدل های سری M و ECO وجود ندارد. این مدل پکیج دیواری بر خلاف ویژگی های فوق العاده ای که دارد از ابعاد کوچکی برخوردار می باشد.

این پکیج منحصر به فرد مجهز به سیستم ایمنی خودکار و سیستم ضد یخ زدگی است.

پکیج دیواری مدل L36FF

پکیج دیواری مدل L36FF جزو بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور می باشد که در این مقاله به بررسی کامل آن می پردازیم. ظرفیت حرارتی این مدل پکیج دیواری همان طور که از نامش مشخص است، 36 کیلو وات می باشد. این محصول با توجه به راندمان حرارتی 93 درصدی که دارد برای مکان هایی که حداکثر 210 متر مربع بنا دارند، مناسب می باشد.

این پکیج از نوع فن دار است. از مهم ترین سیستم هایی که بر روی این پکیج دیواری وجود دارد می توان به ضد یخ زدگی، هواگیری خودکار و بای پس خودکار اشاره کرد.

قیمت بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور

پکیج های L را می توان به عنوان بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور معرفی کرد. این پکیج ها در مقایسه با سایر پکیج های دیواری از امکانات به روز تر و بیشتری برخوردار می باشند. نمایشگر و عیب یاب الکترونیکی جزو مهم ترین امکانات پکیج های سری L به حساب می آیند. به همین علت این نوع پکیج ها نسبت به سایر پکیج های دیواری ایران رادیاتور از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

در صورتی که پکیج های سری L دچار مشکل شوند، با استفاده از نمایشگر عیب یاب الکترونیکی به راحتی مشکل به وجود آمده، قابل شناسایی خواهد بود. به همین علت پکیج های دیواری سری L  با وجود این نمایشگر به راحتی تعمیر می شوند.

پکیج های دیواری سری M جزو پکیج های آنالوگ هستند. بر روی این دستگاه چراغ هایی به نام آنالوگ وجود دارد. در صورتی که دستگاه دچار مشکل شود، توسط این چراغ ها مشکل به وجود آمده شناسایی و برطرف خواهد شد. پکیج های دیواری ایران رادیاتور سری M نسب به پکیج های دیواری سری L از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

بنابراین اگر به دنبال خرید یک پکیج دیواری با قیمت مناسب هستید، پکیج های دیواری ایران رادیاتور سری M به شما عزیزان پیشنهاد می شود. تمامی پکیج هایی که در این مقاله معرفی کردیم از نوع دو مبدله هستند. میزان رسوب گرفتگی پکیج های دو مبدله نسبت به تک مبدله کمتر می باشد.  به همین علت پکیج هایی که از نوع دو مبدله هستند از قیمت بیشتری نسبت به تک مبدله ها برخوردار هستند.

امید است اطلاعات جامع و مفیدی در خصوص بهترین پکیج های دیواری ایران رادیاتور به دست آورده باشید. در وردست نیز می توانید انواع پکیج های دیواری ایران رادیاتور را مشاهده و خریداری نمایید.

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب