logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
خرید هود بیمکث

راهنمای خرید هود بیمکث

خرید هود بیمکث

عرضه انواع هود بیمکث از طرف شرکت ستاره طلایی صنعت در بازار باعث شده تا این شرکت به یکی از عرضه کننده های بزرگ هود در بازار داخلی تبدیل شود. هودهای بیمکث در طرح و نمونه های متنوع، متناسب با نیاز کاربران طراحی می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در این مقاله به بررسی انواع این هودها و نکات مهم در خرید آنها خواهیم پرداخت. در سایت وردست نیز می‌توانید انواع هود بیمکث را مشاهده نمایید.

معرفی هود بیمکث

قبل از خرید هود بیمکث باید با این دسته بندی محصولی، انواع و قابلیت های آن آشنا شد. هودهای بیمکث یکی از محصولات اصلی و مهم شرکت ستاره طلایی صنعت هستند که با برند بیمکث در بازار عرضه می شوند. فعالیت این مجموعه به بیش از سه دهه می رسد که در حال حاضر، عرضه کننده انواع لوازم آشپزخانه به ویژه هود است. هود و هواکش های این برند، متناسب با آخرین استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند. در ادامه به بررسی انواع این هودها و ویژگی های انها خواهیم پرداخت.

خرید هود بیمکث در انواع مختلف

یکی از نکات قابل توجه در خرید هود بیمکث، تنوع بالای آن است که می تواند سلیقه ها و شرایط مختلف را پوشش دهد. انواع این هودها در دسته بندی های زیر قرار می گیرند.

  • هود بیمکث مخفی: این هودها که به عنوان هود توکار نیز شناخته می شوند، یکی از پرطرفدارترین مدل های بازار هستند. هودهای مخفی برند بیمکث در رنگ بندی های سفید، مشکی و استیل طراحی شده اند که قدرت مکش بالا و صدای بسیار کمی دارند.
  • هود بیمکث زیر کابینتی: یکی دیگر از هودهایی که توسط شرکت بیمکث عرضه می شود، نمونه های زیرکابینتی هستند. نوع چیدمان آشپزخانه و قیمت به صرفه این هودها باعث شده تا یکی از اولویت های خرید مشتریان باشد. در ساخت این محصولات نیز از تکنولوژی های روز دنیا و فیلترهای آلومینیومی استفاده شده است.
  • هودهای بیمکث شومینه ای: یکی از پرطرفدارترین نمونه های هود بیمکث، مدل شومینه ای آن است. این نوع هود که در قسمت بالای اجاق گاز قرار می گیرد، قابلیت جذب بالای چربی و بوی نامطبوع غذاها را دارد. این نوع هودها در دو دسته بندی کلاسیک و مدرن قرار می گیرند تا افراد بتوانند مناسب ترین آن را با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود خریداری کنند.
  • هود جزیره بیمکث: این مدل یکی دیگر از طرح‌های مدرن و کاربردی هود از برند بیمکث است که شباهت‌های بسیار زیادی با نمونه‌های شومینه ای دارد. تفاوت اصلی این مدل با سایر نمونه ها، نحوه نصب آن بوده چون قابلیت نصب به سقف آشپزخانه یا مکان مورد نظر را دارد.

امکانات و قابلیت های هود بیمکث

یکی از موضوعات مهمی که هنگام خرید هود بیمکث و سایر لوازم خانگی اهمیت دارد، بررسی امکانات و قابلیت های آن می‌باشد. مهمترین دلیل محبوبیت هودهای بیمکث در بازار عرضه نیز قابلیت های مدرن و امکانات قابل توجه این دسته بندی محصولی می باشد. موتور این هودها به عنوان یکی از مهمترین بخش های دستگاه، از نوع توربو پرقدرت بوده که به صورت 4 دور است.

فیلتر نیز یکی دیگر از بخش‌های مهم هودها به شمار می‌آید که در مدل های جدید برند بیمکث از نمونه های آلومینیومی استفاده شده است. مزیت اصلی استفاده از هودهایی که فیلتر آلومینیومی دارند، قابل شستشو بودن فیلتر آنها می باشد. استفاده از پروانه نسوز، لامپ، صفحه کلید لمسی و ریموت از دیگر قابلیت های این هودها به شمار می آیند.

نکات مهم در خرید هود بیمکث

جدا از کیفیت و فناوری هایی که در این محصولات به کار رفته، توجه به برخی از نکات قبل از خرید هود بیمکث نیز اهمیت دارد. هودهای بیمکث اگرچه جزء بهترین محصولات بازار به شمار می آیند ولی باید متناسب با شرایط و نیاز کاربر انتخاب شوند. برخی از مهمترین این نکات شامل موارد زیر می باشند.

  • انواع هود بیمکث در دسته بندی های مختلف عرضه می شوند که هر کدام ابعاد و اندازه های خاص خود را دارند. هنگام خرید هر کدام از این هودها باید به فضای آشپزخانه، استایل و نوع کابینت ها توجه داشت.
  • در صورتی که قسمت بالای اجاق گاز کابینت نصب شده باشد، امکان استفاده از هودهای شومینه ای برای کاربر وجود ندارد. برای نصب این هودها نیاز به دودکش است.
  • خرید هودهای بیمکث باید از مراکز و نمایندگی های معتبر انجام گیرد تا بتوان از خدمات پس از فروش و گارانتی آن استفاده کرد.
  • طراحی هودهای بیمکث در رنگ بندی و استایل های مختلف انجام می گیرد. می توان رنگ متناسب با طیف و استایل آشپزخانه انتخاب کرد.

قیمت خرید هود بیمکث

قیمت خرید هود بیمکث همیشه یکی از فاکتورهای مهمی بوده که می تواند نقش بسیار مهمی در خرید داشته باشد. هر کدام از هودهای تولید شده توسط برند بیمکث دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود هستند که روی قیمت نهایی محصول تاثیرگذارند. مهمترین عامل در تعیین قیمت این هودها، کیفیت و نوع قطعات استفاده شده در آن است.

برند بیمکث در ساخت محصولات خود از بهترین قطعات استفاده کرده که باعث شده محصولاتی با کیفیت و کارکرد بالا به بازار عرضه کند. اگرچه هودهای این برند نسبت به برخی از شرکت های تولید کننده این حوزه قیمت بالاتری دارند ولی کیفیت و کارکرد آنها قابل مقایسه با محصولات سایر برندها نیست.

مزایای خرید هود بیمکث

مزایای خرید هود بیمکث بسیار زیادند که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم.

  • یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده هود در کشور است که به دلیل رعایت استانداردهای جهانی در ساخت، عرضه بالایی به بازارهای بین المللی دارد.
  • تنوع در طراحی و ساخت هودهای این شرکت باعث شده تا خریدار بتواند محصولی متناسب با نیاز و شرایط آشپزخانه خود خریداری کند.
  • هر کدام از هودهای این برند برای آشپزخانه های خاصی طراحی شده اند. با در نظر گرفتن مساحت و استایل آشپزخانه، امکان خرید مناسب ترین هود از این برند وجود دارد.
  • امکانات و قابلیت های متنوعی که در هودهای بیمکث وجود دارد، آن را به یکی از خاص ترین برندهای داخلی در طراحی و ساخت این محصول تبدیل کرده است. در برخی از هودهای این شرکت از دو موتور یا فیلترهای آلومینیومی و حتی فیلترهای زغالی برای آشپزخانه های بدون هواکش استفاده شده است.
  • قیمت مناسب و به صرفه این هودها در مقایسه با نمونه های خارجی، یکی از مهمترین مزیت های خرید هود از برند بیمکث است.

هنگام خرید هود بیمکث در هر کدام از دسته بندی ها، نمی توان فقط مزایای محصولات را عنوان کرد. هودهای برند بیمکث توانسته اند رضایت درصد بالایی از مشتریان را جلب کنند ولی اگر بخواهیم یکی از معایب را عنوان کنیم، می توان به کارکرد نمونه های زیر کابینتی اشاره کرد.

طبق گفته های مشتریان و مخاطبان، فیلتر این هودها زود کثیف می شود، دور موتور کمی داشته و صدای عملکرد آن نیز نسبت به سایر نمونه ها بیشتر است. ولی این برند در حال حاضر، تنوع بالایی از محصولات مدرن و جدید را به بازار عرضه کرده که هیچکدام از این مشکلات را ندارد.

برای خرید هود بیمکث در هر کدام از دسته بندی ها، باید با نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر ارتباط برقرار کرد. شرکت بیمکث به دلیل سابقه طولانی که در عرضه لوازم خانگی دارد، توانسته نمایندگی‌های معتبر زیادی در سراسر کشور برای دسترسی مخاطبان خود ایجاد کند.

در هر کدام از این نمایندگی ها، کارشناسان و افراد متخصصی وجود دارند که می توانند اطلاعات لازم در خصوص هر کدام از محصولات را به صورت کامل ارائه دهند. با مشورت و راهنمایی این افراد، می توان مناسب ترین نوع هود رابا توجه به موقعیت و مساحت آشپزخانه انتخاب کرد.

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب