logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
خرید سینک استیل البرز

خرید سینک استیل البرز

سینک یکی از لوازم جدایی ناپذیر هر خانه و آشپزخانه ای است. همچنین این وسیله یکی از پرکاربرد ترین لوازمی است که در آشپزخانه قرار دارد. پس باید محصولی را انتخاب کنید که به این زودی ها فرسوده و خراب نشود. انتخاب در بین محصولات گوناگون سخت است. همین که در بین محصولات قرار گرفتید اگر اولویت ها و نیاز هایتان را ندانید به سرعت گیج می شوید. به طور کلی قبل از خرید هر محصولی باید ابتدا بدانید که نیاز خودتان چیست.

سپس بعد از درک نیاز ها باید بدانید که چه ویژگی هایی در وسیله مورد نظر نیاز شما را برطرف می کند. پس باید با ویژگی های برتر محصول نیز آشنا شوید. در این مقاله ما قصد داریم تا نکاتی را در ارتباط با نحوه خرید سینک استیل البرز و قیمت خرید سینک استیل البرز بیان کنیم. اگر قصد خرید سینک را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

توجه به مدل‌های مختلف هنگام خرید سینک استیل البرز

شرکت استیل البرز سال هاست که در حوزه سینک آشپزخانه فعالیت می کند و به تولید سینک استیل البرز می پردازد. تلاش های چند ساله این شرکت آن را به یکی از برترین تولید کنندگان سینک در خاورمیانه تبدیل کرده است. احتمالا شما با این شرکت از طریق بیلبورد ها و یا آگهی های تبلیغاتی تلویزیون آشنا شده اید. در این بخش از مقاله انواع این سینک ها را بیان می کنیم.

البته از آنجایی که تنوع محصولات استیل البرز بسیار بالا می باشد بررسی تک به تک انواع مدل های سینک کاری آسان نیست. طبیعتا این کار ساعت ها وقت می برد. پس در اینجا انواع سینک استیل البرز را دسته بندی و این دسته بندی ها را معرفی می نماییم. برای آشنایی بیشتر با انواع سینک ها تا انتها این بخش همراه ما باشید.

  • سینک روکار و سینک توکار: تفاوت این دو حالت در این است که سینک روکار استیل البرز بر روی صفحه کابینت قرار می گیرد. اما سینک توکار داخل صفحه کابینت نصب می گردد. عقیده برخی از افراد بر این است که خرید سینک استیل البرز مدل روکار برای افرادی که می خواهند بدون تغییر کابینت تنها سینک را تعویض کنند بهتر است. شما می توانید در هنگام خرید سینک استیل البرز این مسئله را با مسئول مربوط در میان بگذارید و راهنمایی دریافت کنید. اگر جنس کابینت و اپن خانه شما از سنگ است می توانید به سینک های زیر کورینی نیز به عنوان گزینه مناسب فکر کنید.
  • سینک یک لگنه و سینک دو لگنه: در بین انواع سینک های استیل البرز مدل های گوناگونی از سینک یک لگنه و دو لگنه قرار دارند. انتخاب این مسئله بر اساس سلیقه و نیازتان است. این شرکت در بین محصولاتش حتی چند مورد سینک سه لگنه نیز دارد.
  • انواع حجم لگن: انواع سینک های استیل البرز دارای حجم سینک در بازه های بین 40 تا حدود 50 لیتر می باشند. همچنین معمولا عمق لگن ها بین 16 تا نهایتا 24 سانتی متر است.
  • سینک های دارای امکانات اضافه: برخی از انواع سینک استیل البرز دارای بخش های سبد میوه، جا مایع، تخته برش و.. می باشند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید سینک استیل البرز

شرکت استیل البرز یکی از شرکت های نامدار فعال در زمینه لوازم آشپزخانه به ویژه سینک است. سال ها فعالیت مقتدرانه این شرکت و تولید محصولات با کیفیت توسط متخصصینش باعث محبوبیت گسترده این شرکت در بین مردم گشته است. از آنجایی که سینک استیل البرز با بهترین کیفیت و بهترین مواد اولیه تولید می گردد پس واقعا قضاوت کردن آن از نظر قیمتی با محصولات بی کیفیت کار درستی نمی باشد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که قیمت خرید سینک استیل البرز با توجه به کیفیت آن به صرفه است. در ادامه عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول را با هم بررسی می کنیم.

  • مواد اولیه: مواد اولیه مصرفی در هر نوع محصول و یا هر نوع سینکی دارای تاثیر فراوانی بر قیمت آن می باشد.
  • اندازه و عمق سینک نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است: طبیعتا هر چقدر عمق و اندازه محصول بیشتر باشد میزان مواد اولیه به کار رفته در سینک افزایش پیدا می کند و به همین نسبت قیمت خرید سینک استیل البرز نیز تغییر می کند.
  • طراحی زیبا، ظریف و در عین حال مقاوم: هر چقدر طراحی زیبا تر و با ظرافت بیشتری انجام شود طبیعتا وقت بیشتری برای ساخت آن صرف می گردد. از سوی دیگر برنامه ریزی ها و تعداد متخصصینی که در این حوزه کار می کنند نیز می توانند به قیمت تاثیر بگذرند.
  • دو لگنه یا تک لگنه بودن بر قیمت خرید سینک استیل البرز تاثیر دارد: این ویژگی تحت تاثیر دو مورد بیان شده در بالا نیز قرار می گیرد. اما به طور کلی و معمول سینک دو لگنه با عمق و عرض بیشتر قیمت بالاتری دارد. در این مورد باید نیازتان و میزان بودجه تان را بسنجید و سپس دست به انتخاب بزنید.

آشنایی با شرکت استیل البرز

جالب است که بدانید سینک استیل البرز اولین محصولی بود که توسط شرکت صنایع استیل البرز تولید شد. این شرکت فعالیت خود را با وارد کردن ورق های استیل با کیفیت و ضد زنگ از اروپا شروع کرد. فعالیت گسترده استیل البرز از سال 1371 تا کنون عامل اصلی محبوبیت آن در بین مردم گشته است. امروزه این شرکت در کنار سینک به تولید انواع فر، اجاق گاز، ماکروویو، هود آشپزخانه و… می پردازد. این شرکت یک از موفق ترین شرکت های تولید کننده سینک آشپزخانه در خاورمیانه است.

با توجه به سابقه، محبوبیت و تنوع بی نظیری که محصولات این شرکت دارد طبیعتا خرید سینک استیل البرز کاری منطقی به نظر می رسد. متخصصین با مهارت این شرکت با بکارگیری تمام دانش و مهارت خود و استفاده از بهترین مواد اولیه بهترین محصولات ممکن را تولید و به شما هموطنان عزیز عرضه می نمایند.

ویژگی های برتر در خرید سینک استیل البرز

به عنوان نکته پایانی چند مورد از ویژگی های یک سینک خوب را به شما معرفی می کنیم. به این امید که شما با استفاده از مطالب بیان شده در این مقاله با آگاهی کامل به سراغ خرید سینک استیل البرز بروید و در بین محصولات متنوع این شرکت سردرگم نشوید.

  • استیل زنگ نزن: برخی از شرکت ها از استیل های بی کیفیتی استفاده می کنند که به سرعت خراب می گردند.
  • ضخامت بالای ورق استیل: این ویژگی از محدب و مقعر شدن سریع استیل جلوگیری می کند.
  • ضد خش بودن: اگر سینک ضد خش باشد به سرعت دچار فرسودگی نمی شود و تا مدت ها ظاهر زیبا خود را حفظ می کند.
  • آنتی باکتریال بودن سینک ظرفشویی: سینک های ظرفشویی استیل البرز دارای خاصیت ضد باکتری می باشند. این ویژگی کمک می کند تا سلامتی افراد به ویژه کودکان به وسیله این میکروارگانیسم ها تهدید نگردد.

سخن پایانی

به دلیل تمام این ویژگی ها و کیفیت بالا محصولات است که استیل البرز توانسته بین مردم محبوبیت خود را روز به روز افزایش دهد. استیل البرز با شعار آشپزخانه به سبک استیل البرز تلاش در تولید بهترین لوازم خانه و آشپزخانه را داشته و دارد. امیدواریم مطالب بیان شده در این مقاله برای شما مفید واقع شوند.

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب