logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
گاز صفحه ای استیل البرز

ویژگی‌های گاز صفحه ای استیل البرز

 گاز صفحه ای استیل البرز چه ویژگی هایی دارد؟

گاز صفحه ای یکی از انواع گاز است که به تازگی در بین مردم بسیار رایج شده است. استیل البرز یکی از شرکت های تولید کننده این نوع از گاز می باشد. از آنجایی که استیل البرز یکی از برترین تولید کنندگان این نوع گاز است ما این مقاله را به محصولات این شرکت در حوزه گاز رومیزی اختصاص داده ایم.

در ادامه قرار است تا با هم ویژگی های یک گاز صفحه ای خوب، ضرورت استفاده از این نوع گاز و چند مورد از محصولات استیل البرز را بررسی کنیم. اما قبل از هر چیزی لازم است تا به سراغ آشنایی با خود شرکت استیل البرز برویم. برای یافتن همه این اطلاعات تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با شرکت استیل البرز

استیل البرز در سال 1371 توسط نوید ایزدپناه تاسیس شد. این شرکت از همان ابتدا کار با تکیه بر المان ها و اسطوره های ملی تلاش کرده تا در همه عرصه ها محصولاتی ایرانی با ویژگی های مناسب برای ایرانیان تولید کند. همچون نام مجموعه که به معنای بلند و استوار می باشد و از نام رشته کوه البرز الهام گرفته شده است، فعالیت این مجموعه نیز قوی و در حال پیشرفت می باشد.

این برند از همان ابتدا کار تلاش کرده تا همچون نام خود فعالیتش نیز با پیشرفت همراه باشد. این شرکت در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت می کند. استیل البرز در این سال ها تلاش کرده تا با بکارگیری بهترین قطعات و متخصص ترین افراد محصولی کارآمد را تولید کند. این مقاله به ویژه به بررسی و معرفی انواع اجاق گاز صفحه ای استیل البرز این مجموعه پرداخته است.

ویژگی های بهترین گاز صفحه ای چیست؟

بهترین گاز صفحه ای دارای ویژگی های گوناگونی می تواند باشد. نکته مهمی که در ارتباط با این ویژگی ها نباید فراموش کنید کاربردی بودن آنها است. هر ویژگی باید برای شخص شما نیز کاربردی باشد تا در لیست بهترین هایتان قرار گیرد. در اینجا ما به طور کلی ویژگی های برتر انواع گاز صفحه ای را بیان می کنیم. به این امید که شما با استفاده از این ویژگی ها اولویت های خود را برای خرید گاز صفحه ای مشخص نمایید.

  • طراحی ظریف و زیبا: زیبایی یکی از نکات مهم است که هیچ وقت نباید از آن فراموش کنید. طراحی زیبا و حساب شده علاوه بر زیبایی نماد کیفیت نیز هست. گاز صفحه ای استیل البرز در انواع طرح ها با ظرافت و ظاهر فوق العاده زیبا در بازار موجود می باشد.
  • قدرت شعله: این ویژگی مهم ترین ویژگی یک گاز است. اگر قدرت شعله بیشتر از حد باشد غذا همیشه قبل از اینکه بپزد می سوزد. از سوی دیگر قدرت شعله خیلی کم نیز انسان را پیر می کند. پس در هنگام خرید گاز صفحه ای به این نکته نیز حتما توجه کنید.
  • تنظیم شعله دقیق: برخی از گاز ها به دلیل تنظیم نبودن مسیر عبور گاز، محل قرار گیری ظرف با طراحی بد و یا طراحی غلط بدنه گاز دچار اشکال اند و شعله در آنها تنظیم نیست. این مشکل باعث می شود تا یک سوی غذا بسوزد در حالی که سمت دیگر هنوز حتی پخته نشده است. پس در هنگام خرید گاز صفحه ای به این ویژگی نیز دقت کنید.
  • تعداد شعله: به طور معمول افراد به دنبال گازهای پنج شعله هستند. این ویژگی باعث برتری یک گاز نسبت به دیگری نمی شود. اما از آنجایی که در قیمت گاز تاثیر دارد می تواند جز ویژگی ها و اولویت های شما قرار گیرد.
  • داشتن فندک یا همان جرقه زن: فندک یا جرقه زن یکی از آپشن های اضافه گاز ها است که دارای اهمیت فراوانی است. حضور این آپشن علاوه بر اینکه در وقت شما صرفه جویی می کند هزینه های اضافه فندک و کبریت را نیز کم می نماید.
  • امکانات و آپشن های دیگر: شعله تایمر دار، صفحه ال ای دی و بسیاری دیگر از ویژگی ها که باعث تسهیل در کار ها می شوند اما ضروری نیستند نیز در قیمت گاز صفحه ای تاثیر گذار هستند.

چرا باید گاز قدیمی خود را با گاز صفحه ای تعویض کنیم؟

به تازگی استفاده از گاز های صفحه ای و رومیزی رایج شده است. در این بخش می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که چرا باید گاز خود را با گاز صفحه ای استیل البرز تعویض کنیم؟ جدا از کیفیت محصولات استیل البرز که هر کسی را قانع می کند تا از محصولات این شرکت استفاده کند؛ خود گاز رومیزی مزایایی دارد که ما به صورت خلاصه چند مورد از این موارد را بیان می کنیم.

  • طراحی ظریف و کم جا بودن: در دنیای حال و با توجه به قیمت بالا خانه و زمین استفاده از وسایل ظریف و کم جا مناسب تر است. این مسئله تنها یکی از علت های محبوبیت گاز صفحه ای استیل البرز می باشد.
  • امکان خرید و استفاده فر مجزا و یا قرار دادن کانتر با طراحی مناسب: گاز ها یا اجاق گاز فردار هستند و یا در قسمت پایین خود دارای بخشی برای قرار دادن لوازم هستند. گاز صفحه ای این امکان را می دهد تا فر در اندازه مورد نظر خود را خریداری نمایید. اگر چنانچه علاقه ای به فر ندارید و برای شما کاربردی ندارد، می توانید کانتر و یا فضایی مشابه با کابینت هایتان برای بخش پایین گاز فراهم کنید.
  • وزن کمتر: گاز صفحه ای استیل البرز نسبت به اجاق گاز های معمول دارای وزن کمتر می باشد. همین ویژگی باعث شده تا جا به جایی این نوع گاز آسان تر باشد. از همین رو برای مستاجر ها مناسب تر است. از سوی دیگر اگر استفاده از گاز های صفحه ای استیل البرز از این هم رایج تر شود احتمالا زمانی خواهد رسید که تمام خانه ها دارای گاز صفحه ای می باشند. پس دیگر احتیاجی نیست به فکر خرید گاز باشید.

آشنایی با انواع گاز صفحه ای استیل البرز

با یک گشت ساده در بازار و یا اینترنت متوجه می شوید که انواع گاز صفحه ای استیل البرز بسیار زیاد و گسترده است. طبیعتا با این تنوع محصول دیگر نمی توان تک تک محصولات را نام برد. ما هم به همین دلیل در اینجا با دسته بندی ساده، تلاش می کنیم تا انواع گاز صفحه ای تولیدی این شرکت را معرفی کنیم.

  • ساخته شده با قطعات ایرانی یا خارجی: استیل البرز برخی از محصولاتش را با استفاده از قطعات دیگر کشور ها مانند ایتالیا تولید کرده است.
  • اجاق گاز در اندازه های متفاوت: انواع اجاق گاز های رومیزی این شرکت در اندازه های 90 سانتی متری، 80 سانتی متری، 60 سانتی متری و… موجود می باشند. تفاوت در اندازه به دلیل تفاوت در طراحی است.
  • شیشه ای یا استیل مسئله این است: برخی از گاز های صفحه ای استیل البرز با صفحه شیشه ای و برخی دیگر بدنه تمام استیل هستند. انتخاب این مسئله بر عهده شما است. تنها کافیست تا نسبت به میزان مصرفتان از گاز و نوع مصرفتان گاز مورد نظر را انتخاب و از استیل البرز خریداری نمایید.
  • تعداد شعله ها: شما می توانید خرید گاز صفحه ای 3 شعله، 4 شعله و یا پنج شعله را جز برنامه هایتان قرار دهید. تعداد شعله های گاز به نوع، میزان استفاده و فضایی که در اختیار دارید مربوط است.

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب