logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
قیمت شیر روشویی

عوامل موثر بر قیمت شیر روشویی

مقدمه ای بر قیمت شیر روشویی

قیمت شیر روشویی به عوامل و معیار های متعددی بستگی دارد. با توجه به این که سینک روشویی و شیر نازل از مهم ترین اجزای سرویس‌ های بهداشتی به شمار می ‌روند، انتخاب آن ها باید با دقت انجام شود. اگر می  خواهید مدل مد نظر خود را بیابید بهتر است درباره انواع شیر روشویی اطلاعات لازم را به دست آورید. آگاهی از مدل‌ های گوناگون شیر روشویی که در بازار موجود است، هزینه‌ های شما را نیز کاهش خواهد داد.

هرچه بیشتر درباره این محصول و قیمت‌ آن اطلاع داشته باشید، خریدی مطمئن‌ تر خواهید داشت. یکی از نکاتی که باید مدنظر داشته باشید این است که شیر های گران قیمت لزوماً کیفیت مطلوب‌تری ندارند. البته باید توجه داشت که عکس این موضوع نیز صدق می  ‌کند. با توجه به تمامی مطالب فوق قصد داریم در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت شیر روشویی بپردازیم.

هرآنچه درباره عوامل موثر بر قیمت شیر روشویی نمیدانید!

شاید اولین چیزی که درباره شیر روشویی و سینک آن به چشم بیاید طراحی و ظاهر این محصول باشد. البته به عقیده برخی مهم ‌ترین عاملی که می ‌تواند بر قیمت شیر روشویی اثرگذار باشد مواد به کار رفته در آن است. هنگام خرید شیرآلات باید معیار های متعددی را مد نظر داشته باشید که یکی از آن ها می ‌تواند زیبایی محصول باشد. شیوه طراحی شیر روشویی تا حد زیادی بر عملکرد آن نیز اثرگذار است.

هرچه کار بیشتری بر روی شیرآلات انجام شده باشد و زمان بیشتری برای طراحی آن صرف شود به طبع قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت. از جمله جزئیات به کار رفته در ظاهر شیر روشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس روکش شیر نازل و اهرم آب سرد و گرم
  • شیوه طراحی که می تواند مدرن یا کلاسیک باشد.

جنس شیر روشویی و نوع مواد به کار رفته در ساخت آن نیز تا حد زیادی بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. شاید بتوان گفت مهم‌ ترین معیاری که مد نظر مشتریان قرار می ‌گیرد همین عامل است. البته به دلیل کثرت محصولات چینی موجود در بازار، امکان تصمیم گیری برای خریداران کمی دشوار شده است. یکی از راه‌ هایی که می ‌توان به وسیله آن از مرغوبیت مواد به کار رفته در ساخت شیرآلات اطمینان حاصل کرد، برند سازنده آن است.

وقتی از برند های معتبر خرید می ‌نمایید، ریسک کار خود را تا حد زیادی کاهش می ‌دهید. با توجه به این که تشخیص کیفیت نیازمند تخصص است، می ‌توانید در این باره با یک متخصص حرفه ای مشورت کنید. هرچه مصالح به کار رفته در شیرآلات از مرغوبیت بیشتری برخوردار باشند، عمر مفید بالاتری نیز خواهند داشت.

هرچه در ساخت بدنه خارجی شیر، بیشتر به جزئیات توجه شده باشد، قیمت شیر روشویی نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت. علاوه بر کیفیت و مرغوبیت مواد به کار رفته، میزان مصالح استفاده شده نیز مهم خواهد بود. ممکن است در ساخت بدنه شیر روشویی فلزات گوناگونی به کار رفته باشد. از جمله این فلزات می ‌توان به آلیاژ برنج، استیل ضد زنگ و مس اشاره نمود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

اگر قطعات سازنده شیر روشویی وارداتی باشند، قطعاً یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول، نوسانات ارز خواهد بود.

اعتبار برند سازنده شیرآلات نیز یکی دیگر از معیارهایی است که می ‌تواند بر قیمت نهایی محصول اثرگذار باشد. برند های سازنده این محصول که ممکن است در داخل ایران یا خارج از کشور فعالیت کنند، هر یک محصولات متنوعی را با قیمت ‌های گوناگون به مشتریان عرضه می ‌کنند. هرچه یک برند از محبوبیت بیشتری در میان مردم برخوردار باشد، می ‌تواند از این حق امتیاز جهت فروش محصولات خود در جهت مثبت استفاده کند.

شما می ‌توانید در جهت حمایت از تولید داخل، مدل مد نظر خود را از برند های ایرانی که در زمینه ساخت شیرآلات فعالیت می ‌کنند، خریداری نمایید. قطعاً دلایل متعددی برای تاکید بر تاثیر برند بر کیفیت محصولات وجود دارد. هنگامی که یک برند در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار باشد، تمام سعی خود را در جهت حفظ این محبوبیت خواهد کرد. برای مثال قطعات سازنده خط تولید را از تامین کنندگانی خریداری می ‌نماید که از کیفیت آنها اطمینان دارد.

یکی دیگر از عواملی که می ‌تواند باعث افزایش قیمت چشمگیر شیر روشویی شود، لوازم جانبی است که همراه آن فروخته می ‌شود. از جمله این لوازم جانبی می ‌توان به آینه و یا شیر نازل زاپاس و … اشاره نمود.

حتی ممکن است در بعضی موارد هزینه نصب شیرآلات نیز توسط فروشنده انجام شود و بر قیمت شیر روشویی بیفزاید. هنگام خرید محصولات گوناگون از جمله شیر و سینک روشویی، از فروشگاه‌ ها و تامین کنندگان گوناگونی استعلام قیمت دریافت کنید. این به شما کمک می ‌کند تا با مقایسه قیمت ‌ها در فروشگاه ‌های گوناگون، خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

علاوه بر تمامی این موارد به نوع کاربری و نیاز خود از خرید شیر روشویی و لوازم جانبی آن نیز توجه داشته باشید. لزوماً نباید هزینه بسیاری را جهت خرید بهترین نوع و برند این محصول بپردازید.

یکی از مشکلاتی که امروزه درباره جنس شیرآلات فلزی وجود دارد، زنگ زدن آنها پس از استفاده در کوتاه مدت می ‌باشد. بنابراین هنگام خرید این محصولات اطمینان حاصل نمایید که جنس شیر روشویی از مرغوبیت کافی برخوردار باشد و در مقابل رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد. بدین وسیله می ‌توانید طول عمر مفید شیر روشویی که خریداری کرده ‌اید را افزایش دهید و در هزینه ‌های خود نیز صرفه‌ جویی کنید.

توجه داشته باشید که با رعایت این موارد هرچند کوچک، می ‌توانید خریدی رضایت بخش را تجربه نمایید. پیش از خرید شیر روشویی معیارهای ذکر شده را لیست نمایید و با در نظر داشتن سلیقه خود، مدل مناسب را بیابید.

از خدمات پس از فروش غافل نشوید!

گارانتی که فروشندگان شیر روشویی و به صورت کلی شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام به مشتریان ارائه می ‌دهند نیز می ‌تواند قیمت این محصولات را افزایش دهد. اگر خدمات پس از فروشی که به مشتریان ارائه می ‌شود از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد و مشکلات مشتریان را حل نماید، امتیاز بزرگی برای فروشندگان محسوب می ‌شود.

اگر ارتباط میان شرکت‌های سازنده شیرآلات، فروشندگان، نمایندگی‌ها و به صورت کلی مصرف کنندگان نهایی به درستی برقرار شود، می ‌تواند در ارائه خدمات تاثیر بسزایی داشته باشد.

نکته ‌ای که باید هنگام استعلام قیمت شیر روشویی مدنظر قرار دهید، این است که شرکت سازنده و نمایندگی فروش این شرکت چه ضمانت و خدمات پس از فروشی را به مشتریان خود ارائه می ‌دهند. یک تیم پشتیبانی قوی می ‌تواند در صورت بروز مشکل یا خرابی در محصولات فروخته شده، مشتریان را راهنمایی نماید. توجه داشته باشید که گارانتی و ضمانت شیر روشویی باید به وسیله اسناد و مدارک اثبات شود.

کلام آخر

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم می ‌توانید در جهت خریدی مطمئن با کارشناسان متخصص در این حوزه ارتباط برقرار کنید و به ابهامات خود در زمینه قیمت شیر روشویی به صورت کامل پایان دهید. بهتر است با کنار هم قرار دادن معیارهای ذکر شده در مطلب فوق، مدلی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید. اینگونه می ‌توانید از اصالت محصول خریداری شده اطمینان حاصل فرمایید. در وردست نیز می‌توانید انواع شیر روشویی را مشاهده نمایید.

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب