logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
لیست نمایندگی های رونیکس

بررسی لیست نمایندگی های رونیکس

رونیکس به عنوان بزرگترین و معتبرترین شرکت تولید کننده انواع ابزار آلات در ایران جهت رساندن محصولات خود با قیمت مناسب و همچنین ارائه سریع خدمات پس از فروش، اقدام به ایجاد شبکه ای از نمایندگی های استاندارد در سراسر کشور نموده است. نمایندگی های رونیکس در حال حاضر در تمامی استانهای کشور حضور فعال دارند و اقدام به عرضه گسترده و مستقیم بیش از 2000 ابزار ساخته شده توسط این شرکت می کنند.

نکته بسیار مهم این است که رونیکس برای واگذاری نمایندگی های خود چهارچوبی کاملا استاندارد و مشخص در نظر گرفته است. در نتیجه همه نمایندگی های رسمی رونیکس از سطح کیفی بالایی هم در فروش محصولات و هم ارائه خدمات پس از فروش برخوردار هستند.  در این مطلب می خواهیم تعدادی از نمایندگی های رونیکس واقع در اصفهان و اهواز را به شما معرفی نماییم.

 

نمایندگی های رونیکس چه محصولاتی را ارائه می کنند؟

ابزارهای تولیدی در شرکت رونیکس شامل تمامی ابزارهای دستی، برقی، شارژی، بادی، روشنایی، دقیق و اندازه گیری، تجهیزات ایمنی، ابزار آلات جابجایی و جک ماشین می شود.  نمایندگی های رونیکس اصفهان و اهواز تمامی این اقلام را که بالغ بر 2000 نوع ابزار مختلف به همراه بیش از 34000 قطعه (پشتیبانی) است ارائه می دهند.

برخی از مهمترین ابزار آلاتی که توسط نمایندگی های رونیکس ارائه می شوند شامل موارد زیر می گردند:

  • ابزارهای دستی: آچار، پیچ گوشتی، تبر، قیچی، کاتر، اره، آب پاش، پیچ دستی نجاری، منگنه کوب و….
  • ابزارهای برقی: دریل، پیچ گوشتی، بتن کن، فرز، پولیش، رنده چوب، سنباده لرزان، بلوور، سشوار صنعتی، جاروبرقی، کارواش، پیستوله، هویه و ….
  • ابزار بنزینی: موتور برق، حاشیه زن، اره زنجیری، پمپ آب و….
  • ابزار شارژی: دریل، فرز، بکس، پیچ گوشتی، دستگاه پولیش، جارو، کارواش، اره، بتن کن، بلوور ….
  • ابزار بادی: کمپرسور، میخکوب، منگنه کوب، بکس، دریل، پیچ گوشتی، آچار جغجغه، پیستوله، پرچ و….
  • ابزار آلات جابجایی: بالابر برقی، جرثقیل زنجیری، پولیفت زنجیری، تیفور و ….
  • تجهیزات ایمنی: انواع دستکش، عینک ایمنی، کلاه ایمنی و ….
  • ابزارآلات دقیق و اندازه‌ گیری: متر دستی، تراز بنایی (دستی)، متر لیزری، تراز لیزری، کولیس و ….
  • ابزارآلات روشنایی: انواع نورافکن، چراغ پیشانی، چراغ کار و ….
  • ابزار جوش و برش رونیکس: اینورتر جوشکاری، جوش لوله سبز، پیک برش، پیک جوش، مانومتر و ….
  • جک ماشین: جک روغنی، جک سوسماری، جک خرک و….
  • متعلقات ابزار: صفحه برش و سایش، مته و قلم، سری پیچ گوشتی، مته گردبر، تیغ اره و….

 

نمایندگی های رونیکس در اصفهان

با توجه به گستردگی جغرافیایی بالای استان اصفهان، شرکت رونیکس نمایندگی های متعددی در این استان جهت سهولت دسترسی مشتریان به ابزار آلات این شرکت ایجاد نموده است. نمایندگی های رونیکس در اصفهان شامل چندین فروشگاه بزرگ و معتبر ابزار آلات می شوند که در ادامه معرفی می‌گردند:

 

یاریس نمایندگی رونیکس اصفهان

قطعه سرا و فروشگاه ابزار اصفهان یاریس یکی از بهترین نمایندگی های رونیکس در شهر اصفهان است. یاریس علاوه بر فروش انواع ابزار آلات شرکت رونیکس خدمات پس از فروش را (تعمیر ابزار آلات و فروش قطعات یدکی) نیز انجام می دهد.

یاریس به عنوان نمایندگی رونیکس اصفهان جهت ارائه خدمات به موقع و سریع و همچنین احترام به خرید مشتری اقدام به ارسال رایگان سفارشات در سطح شهرستان اصفهان  نموده است. شما نیز اگر ساکن شهرستان اصفهان هستید می توانید انواع ابزار آلات دستی، برقی، بادی، شارژی مورد نیاز خود را در زمینه های مختلف کارگاهی، کشاورزی و … به صورت حضوری و یا آنلاین از یاریس سفارش دهید.

 

فروشگاه ابزار بانو طیب نمایندگی رونیکس اصفهان

مدیریت فروشگاه ابزار طیب را خانم مهندس طیب بر عهده دارند. ابزار طیب نیز تمامی ابزار آلات شرکت رونیکس را با فاکتور و گارانتی معتبر به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رساند.

فروشگاه بانو طیب نیز مانند سایر نمایندگی های رونیکس، خدمات تعمیر و سرویس ابزارآلات رونیکس را به صورت کاملا حرفه ای بر عهده دارد. به علاوه تمامی قطعات پشتیبانی را نیز می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در این فروشگاه پیدا نمایید.

 

 فروشگاه ابزارآلات انبرچه

فروشگاه انبرچه از جمله فروشگاه های با سابقه ابزار آلات در شهر اصفهان محسوب می شود. انبرچه در حال حاضر نمایندگی رسمی رونیکس اصفهان را نیز بر عهده دارد. شما می توانید در این فروشگاه انواع ابزار آلات دستی، برقی، بادی و … برند رونیکس را خریداری نمایید. ارائه فاکتور رسمی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش از جمله ویژگی های فروشگاه ابزار آلات انبرچه است.

علاوه بر نمایندگی های متعدد در سطح شهر اصفهان شرکت رونیکس در شهرستان های بزرگ این استان نیز نمایندگی های متعددی دارد از جمله: کاشان، خمینی شهر، نجف آباد و ….

 

ویژگی های رونیکس اصفهان

همانطور که در ابتدا گفتیم شرکت رونیکس در واگذاری نمایندگی های خود به صورت کاملا اصولی و حرفه ای عمل می کند. به طوری که تمامی نمایندگی های رونیکس در هر جایی از کشور که باشند باید بتوانند تمامی خدمات این شرکت را از جمله تامین قطعات و خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

نمایندگی های شرکت رونیکس در اصفهان ضمن رعایت تمامی اصول فوق غالبا محصولات خود را به صورت آنلاین نیز عرضه می کنند. فروش آنلاین باعث شده است که نه تنها مردم اصفهان بلکه مردم سایر مناطق نیز بتوانند ابزار آلات مورد نیاز خود از برند رونیکس را به سادگی خریداری نمایند. نمایندگی رونیکس نجف آباد و نمایندگی رونیکس کاشان از دیگر نمایندگی های فروش این برند در استان اصفهان هستند.

نمایندگی رونیکس اهواز

اهواز بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر جنوب غرب ایران است. این شهر  ششمین کلان شهر کشور از لحاظ جمعیت محسوب می گردد. اهواز میزبان صنایع بزرگ نفتی است و از طرفی با توجه به جمعیت بالا تعداد مشاغل خدماتی (نجاری، مکانیکی خودرو و…) در آن نیز بسیار زیاد است. این وضعیت موجب نیاز گسترده به انواع ابزار آلات در این شهر شده است. در پاسخ به این وضعیت در حال حاضر بازارهای بزرگی برای فروش انواع ابزار آلات در شهر اهواز شکل گرفته است.

شرکت رونیکس در راستای ارائه مستقیم ابزار آلات تولیدی خود و همچنین ایجاد یک شبکه منسجم خدمات پس از فروش به هموطنان اهوازی  اقدام به ایجاد چندین نمایندگی بزرگ در شهر اهواز نموده است. در حال حاضر تعداد زیادی نمایندگی رونیکس در اهواز به صورت کامل فعال هستند و خدمات پس از فروش ابزار آلات رونیکس را نیز انجام می دهند.

 

ابزار قشقایی اهواز

ابزار قشقایی اهواز جزء بزرگترین نمایندگی های رونیکس در جنوب غرب کشور است که در اهواز و خوزستان فعال است. در حال حاضر شما می توانید انواع ابزار آلات برند رونیکس را با مناسب ترین قیمت هم به صورت آنلاین و هم حضوری از ابزار قشقایی خریداری نمایید.

 

اگر به دنبال مرکز رونیکس اهواز در این شهر هستید تنها کافی است که سری به خیابان طالقانی 2 بزنید. بسیاری از نمایندگی های رسمی و معتبر رونیکس را می توانید در این خیابان مشاهده نمایید. خیابان طالقانی 2 قلب ابزار آلات اهواز محسوب می شود که رونیکس در آن حضور گسترده و فعالی دارد.

ابزار خود را از نمایندگی های رسمی رونیکس تهیه نمایید

همه نمایندگی های رونیکس موظف به ارائه ضمان1ت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به محصولات این شرکت هستند. خدمات پس از فروش هم شامل تامین قطعات (برای ابزارهای چند قطعه ای و پیچیده) و هم تعمیر استاندارد و حرفه ای ابزار آلات می شود.

به همین دلیل توصیه می شود جهت برخورداری از این مزایا همیشه خرید خود را از نمایندگی های رسمی شرکت رونیکس انجام دهید. اگر به هر دلیلی قادر به خرید حضور نیستید شرکت رونیکس و بسیاری از نمایندگی های این شرکت امکان سفارش و خرید آنلاین را برای خریداران محترم فراهم نموده اند.

در وردست نیز می‌توانید انواع محصولات شرکت رونیکس را مشاهده نمایید: انواع محصولات شرکت رونیکس

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب