logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
لیست قیمت ابزار رونیکس

بررسی لیست قیمت ابزار رونیکس

بررسی قیمت ابزار رونیکس و آشنایی با این شرکت

شاید تابحال نام ابزار رونیکس را بارها و بارها در آگهی های تبلیغاتی شنیده یا حتی این نام را در ابزار آلاتی ها و یا روی بیلبورد ها مشاهده کرده باشید. شاید هم پس از سرچ فراوان برای یافتن ابزار مورد نظرتان با این نام برخورد کرده اید. به هر حال همین که اینجا هستید نشان می دهد که بدنبال اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ابزار رونیکس و همچنین خود برند رونیکس هستید.

ما نیز در این مقاله قصد داریم تا هر چه بیشتر شما را با ابزار رونیکس و در ادامه با لیست قیمت ابزار رونیکس آشنا کنیم. پس برای یافتن پاسخ سوال هایتان و انتخاب درست ابزار با توجه به نیازتان با ادامه مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با برند رونیکس و کشور سازنده آن

گروه تولید کننده ابزار رونیکس در سال 1379 توسط محمدرضا رامخو در ایران تاسیس شد. این شرکت هم اکنون دارای 48 نمایندگی فعال فروش در کشور های سراسر جهان می باشد. برند رونیکس پس از حدود 15 سال فعالیت به یکی از محبوب ترین تولید کنندگان ابزار آلات در جهان تبدیل شده است. علت اصلی این محبوبیت به استفاده از مواد اولیه با کیفیت، خلاقیت و نوآوری در طراحی و خط تولید تخصصی باز می گردد.

ابزار رونیکس هم اکنون دارای بیش از 170 نمایندگی فروش فعال در داخل ایران می باشد. علت دیگر محبوبیت ابزار رونیکس به تنوع بی نظیر محصولات این شرکت بر می گردد. برند رونیکس با پشتوانه خلاقیت و توانایی مهندسان کاربلدش توانسته تا تنوع محصولاتش را به بیش از 1000 مدل مختلف برساند.

کشور سازنده این ابزار ایران می باشد البته برخی از مواد اولیه تولید این ابزار از کشورهایی مانند آلمان و کره جنوبی وارد ایران می شوند. همین مسئله باعث شده تا قیمت ابزار رونیکس مقرون به صرفه شود. در ادامه بیشتر با دسته بندی محصولات برند رونیکس آشنا می شوید.

آشنایی با دسته بندی محصولات ابزار رونیکس

برای آشنایی با لیست قیمت ابزار رونیکس ابتدا باید با توجه به کاربرد مورد نظرتان ابزار مناسب کارتان را پیدا کنید. آشنایی با دسته بندی ابزار رونیکس به شما کمک میکند تا راحت تر و از طریق فعالیت مورد نظر با محصول کاربردی آشنا شوید و در بین 1000 محصول گوناگون سر در گم نشوید.

دسته بندی‌های برند رونیکس

  • ابزار دستی
  • ابزار بنزینی
  • ابزار بادی
  • ابزار شارژی
  • ابراز برقی
  • ابزار جا به جایی
  • متعلقات ابزار
  • تجهیزات ایمنی
  • ابزار آلات دقیق و اندازه گیری
  • ابزار آلات روشنایی
  • ابزار جوش و برش
  • جعبه و کیف ابزار
  • جک ماشین

چرایی استفاده از ابزار رونیکس شارژی

همانطور که در بالا مشاهده کردید ابزار رونیکس دارای دسته بندی متنوع می باشد. یکی از این دسته بندی ها مربوط به ابزار شارژی است. در مکانهایی که استفاده از برق مستقیم ممکن نیست می توانید از ابزار شارژی استفاده کنید. در هنگام خرید ابزار معمولا ما به عواملی مانند توان موتور، کیفیت ساخت و طراحی محصول توجه می کنیم.

در هنگام خرید ابزار رونیکس شارژی باید به ویژگی دیگری که مربوط به قابلیت سیار بودن محصول مربوط است نیز توجه کنید. این ویژگی مربوط به دوام و قدرت باتری می باشد. از جمله ابزار رونیکس که به صورت شارژی موجود می باشند می توان به دریل شارژی، فرز شارژی، پیچ گوشتی شارژی، اره شارژی، بتن کن شارژی، حاشیه زن شارژی و… اشاره کرد.

برند رونیکس تولید کننده تجهیزات ایمنی و ابزار

حتما جمله اول ایمنی و بعد کار را شنیده اید. حال که میخواهید با قیمت ابزار رونیکس آشنا شوید بد نیست تا به بررسی محصولات برند رونیکس در زمینه ایمنی نیز نگاهی بیندازید. زیرا همانقدر که آگاهی از قیمت ابزار رونیکس می تواند به شما در استفاده درست از بودجه و جلوگیری از ضرر مالی کمک کند. استفاده از لوازم ایمنی نیز با تضمین سلامتی و تحمیل نکردن هزینه های درمانی از ضرر مالی و جانی شما جلوگیری می کند.

از جمله لوازم ایمنی گروه تولیدی ابزار رونیکس می توان به دستکش ایمنی، عینک ایمنی و کلاه ایمنی اشاره کرد. این مسئله را بدانید که لوازم ایمنی نیز جز ابزار ضروری در حین کار هستند. پس حتما در حین خرید ابزار رونیکس به فکر خرید تجهیزات ایمنی نیز باشید.

بررسی لیست قیمت ابزار رونیکس

حال که با ابزار رونیکس و برند این شرکت خوشنام آشنا شدید وقت آن رسیده که به بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت ابزار رونیکس بپردازیم. عوامل گوناگونی که در قیمت ابزار رونیکس تاثیر می گذارد شامل نوع و دسته بندی محصول انتخابی، کاربرد ابزار، کیفیت ساخت، اندازه دستگاه، آمپر خروجی دستگاه، طراحی دستگاه و مدت زمان فعالیت مورد نظر می باشد.

از عوامل مهم و تاثیر گذار بر  قیمت ابزار رونیکس که مربوط به دسته بندی ابزار دستی است می توان به طراحی، کیفیت مواد اولیه و کاربرد و اندازه اشاره کرد. همانطور که می دانید محصولات بر اساس همین موارد نیز به انواع گوناگون تقسیم می شوند.

چگونه بهترین و کاربردی ترین ابزار را با توجه به کاربرد مورد نظرمان از بین ابزار رونیکس پیدا کنیم؟

اول از همه اینکه در خرید ابزار رونیکس یا هر ابزار دیگری هیچ وقت دنبال ارزان ترین قیمت نباشید. بلکه به دنبال به صرفه ترین و منطقی ترین قیمت بگردید. زیرا در بیشتر موارد علت قیمت پایین مربوط به استفاده از مواد اولیه بی کیفیت یا کپی بودن محصول می باشد. منظور ما از این جمله که ابزار رونیکس مقرون به صرفه است، این است که محصولات این برند با وجود کیفیت مطلوب و طراحی پیشرفته دارای کمترین قیمت ممکن هستند.

در نتیجه قیمت ابزار رونیکس مقرون به صرفه است و این مسئله باعث می شود که شما بتوانید بیشترین ابزار ممکن را با کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت خریداری نمایید. پس به خرید ابزار اضافی و یا تعویض سریع ابزار احتیاج پیدا نمی کنید. به قول خود گروه تولیدی ابزار رونیکس، رونیکس آخرین ابزاری است که می خرید.

خدمات پس از فروش ابزار رونیکس

برند رونیکس علاوه بر تمام تلاش برای تولید ابزار آلات کاربردی در زمینه رضایت مشتری نیز پیشرو می باشد. به همین دلیل این شرکت به تمام محصولات خود خدمات پس از فروش تعلق داده است. ابزار رونیکس حداقل دارای 365 روز ضمانت برای محصولات خود هستند. این ضمانت بی قید و شرط از اطمینان این شرکت نسبت به ابزار خود سرچشمه می گیرد.

گروه تولیدی ابزار رونیکس پس از خرید محصولاتشان در کنار شما هستند تا با خیال راحت به خرید و استفاده محصولاتشان بپردازید. همانطور که پیش تر هم گفتیم بی دلیل نیست که گروه تولیدی ابزار رونیکس، رونیکس آخرین ابزاری که میخرید را به عنوان شعار خود انتخاب کرده است.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش شد تا نکاتی در ارتباط با قیمت ابزار رونیکس و همچنین دسته بندی این ابزار بیان شود. برای اطلاع بیشتر از لیست قیمت ابزار رونیکس می توانید به کاتالوگ های محصولات رونیکس مراجعه کنید. شما می توانید پس از انتخاب ابزار مناسب کار خود از طریق دسته بندی ابزار رونیکس به بررسی لیست قیمت ابزار رونیکس بپردازید. امیدواریم این نکات برای شما مفید واقع شده باشند.

در وردست نیز می‌توانید انواع محصولات شرکت رونیکس را مشاهده نمایید: انواع محصولات شرکت رونیکس

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب