logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
لیست قیمت پارس شعاع توس

بررسی لیست قیمت پارس شعاع توس

بررسی لیست قیمت پارس شعاع توس و ویژگی های این محصولات

در این مقاله قصد داریم تا شما را با تجهیزات برقی پارس شعاع توس و لیست قیمت پارس شعاع توس آشنا کنیم. گروه تولیدی صنعتی پارس شعاع توس در شهر مشهد مقدس واقع است. این گروه صنعتی دارای انبار هایی در شهر های تهران و یزد نیز می باشد. پارس شعاع توس در حوزه صنایع روشنایی و الکترونیک فعالیت می کند.

گروه صنعتی پارس شعاع توس به تولید انواع لامپ کم مصرف پارس شعاع توس، لامپ ال ای دی پارس شعاع توس، چراغ خطی، دیواری، سقفی و سنسورها و… می پردازد. در ادامه به بررسی پروژکتور پارس شعاع توس، لامپ ها، جعبه و کلید و دیگر محصولات این شرکت می پردازیم. همراه ما باشید.

آشنایی با پروژکتور پارس شعاع توس و کاربرد های آن

انواع گوناگون پروژکتور پارس شعاع توس در بازار موجود می باشد. پروژکتور ها برای نور بخشیدن به فضا های گوناگون مانند استادیوم ها، زمین های بازی، مزرعه های کشاورزی، استخر پرورش ماهی و.. استفاده می شوند. به طور کلی پروژکتورها از آن گونه تجهیزات برقی پارس شعاع توس هستند که برای نوردهی به فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

مسئله اصلی در هنگام خرید این محصول نوع کاربرد مورد نظر شما می باشد. از مدل های پروژکتور پارس شعاع توس می توان به آرسیس، رشد گیاه، آرمیلا، آرتمیس، آرتینا، خطی، وال واشر، آرشیدا، اکو آتریا SMD، آتریا COB، آتریا MCOB اشاره کرد. هر کدام از این پروژکتورها از نظر میزان توان مصرفی، طول و اندازه متفاوت اند. خود این تفاوت ها در قیمت پروژکتور پارس شعاع توس تاثیر گذار است.

معرفی جعبه و کلید مینیاتوری پارس شعاع توس و آشنایی با کاربرد کلید محافظ جان

یکی از کاربردی ترین تجهیزات برقی پارس شعاع توس، کلید محافظ جان پارس شعاع توس می باشد. کلید محافظ جان  که به آن کلید نشتی نیز می گویند جز دسته جعبه و کلید مینیاتوری پارس شعاع توس است. کلید نشتی در دو نوع MCB و MCCB تقسیم می شود که هر کدام از این دسته ها دارای زیر گروه های متفاوت می باشند. تفاوت در جعبه و کلید مینیاتوری پارس شعاع توس به تعداد پل ها یعنی تعداد کلید و پل های ارتباطی مربوط است.

هر کدام از این زیر دسته ها دارای قیمت های گوناگون می باشد. طرز کار این کلید بدین صورت است که؛ در صورتی که جریان های رفت و برگشتی یعنی فاز و نول دارای اختلاف باشند، کلید برق مدار را قطع می کند. کلید محافظ جان پارس شعاع توس با انجام همین کار ساده از آتش سوزی یا برق گرفتگی جلوگیری می نماید.

معرفی انواع لامپ های گروه صنعتی پارس شعاع توس

LED مخفف کلمه Light emitting diode می باشد. بدین معنا که لامپ کم مصرف پارس شعاع توس از دیود نورگسیل استفاده می کند. دقیقا همین ویژگی لامپ های LED باعث شده تا آنها نسبت به دیگر انواع لامپ نور بیشتری ساطع کنند. علاوه بر این مورد لامپ ال ای دی پارس شعاع توس طول عمر، کارای و بازده بیشتری دارند.

لامپ کم مصرف پارس شعاع توس نیز از دیگر انواع لامپ های تولیدی این گروه صنعتی است. از لامپ ال ای دی پارس شعاع توس و لامپ کم مصرف پارس شعاع توس می توان در انواع چراغ سنسوردار پارس شعاع توس، چراغ دیواری پارس شعاع توس و چراغ های خطی و دیواری این شرکت استفاده کرد.

فایده استفاده از لامپ کم مصرف پارس شعاع توس

بسیاری از افراد نیز از لامپ ال ای دی پارس شعاع توس به صورت مستقل در منازل و یا محل کار خود استفاده می کنند. این لامپ ها برق مصرفی را به ویژه در مراکزی که به منابع نوری زیادی احتیاج دارند، کاهش می دهند. همچنین طول عمر بالای لامپ ال ای دی پارس شعاع توس باعث شده که آنها در طول زمان، بسیار مقرون به صرفه باشند.

آشنایی با یکی دیگر از انواع چراغ های پارس شعاع توس

چراغ دیواری پارس شعاع توس و چراغ سقفی پارس شعاع توس، خود به دو نوع چراغ های روکار و چراغ های توکار و چراغ های سنسوردار تقسیم می شوند. نوع چراغ مورد نظر شما در لیست قیمت پارس شعاع توس به دقت درج شده و همین مسئله بر قیمت این محصول تاثیر دارد. یکی دیگر از عواملی که در قیمت چراغ دیواری پارس شعاع توس تاثیر گذار است رنگ این چراغ می باشد.

این چراغ ها در انواع نور سفید و آفتابی موجود اند. که شما نسبت به کاربرد مورد نظرتان می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

دسته بندی انواع رابط و ریل پارس شعاع توس

شاید بتوان رابط ها را به انواع رابط های ریسه ای و ال مانند تقسیم کرد. خود زیر دسته رابط ریسه ای انواع دو راه، سه راه، چهارراه و ال شکل دارد. به دلیل وجود این تنوع بی نظیر در رابط و ریل پارس شعاع توس شما می توانید با دست باز و نسبت به نیازتان از هر مدل رابط که بدان نیاز دارید استفاده کنید.

تقسیم بندی و طراحی حساب شده این رابط ها باعث شده تا مناسب ترین مورد با بهترین قیمت در دسترس شما قرار گیرد. در لیست قیمت پارس شعاع توس هر کدام از این رابطه ها با توجه به ویژگی تفکیک شده اند.

آشنایی با لامپ فلورسنت و فلورسنت پارس شعاع توس

لامپ فلورسنت یا لامپ مهتابی یکی از انواع لامپ با نور تقریبا سفید است که در منازل و محیط های کاری کاربرد بسیاری دارد. فلورسنت پارس شعاع توس دارای تعداد پایه های گوناگون و همچنین توان های گوناگون می باشد. دو مورد بیان شده در بالا و همچنین نور این لامپ ها در قیمت آن تاثیر گذار هستند.

فلورسنت پارس شعاع توس مانند دیگر انواع لامپ مهتابی دارای دو رنگ نور آفتابی که کمی به زرد مایل است و سفید می باشد. از این لامپ ها در پایه های خطی، دیواری و یا سقفی می توان استفاده کرد.

چراغ خطی پارس شعاع توس

یکی دیگر از تجهیزات برقی پارس شعاع توس، چراغ خطی است. چراغ های خطی این شرکت در حدود 17 مدل گوناگون می باشند. هر کدام از این 17 مدل دارای تقسیم بندی براساس توان و اندازه هستند. توان مصرفی و اندازه در قیمت این محصولات تاثیر گذار است. چراغ خطی پارس شعاع توس را می توانید در محیط هایی مثل لابی هتل، اتاق های کنفرانس، آشپزخانه و… مورد استفاده قرار دهید.

این چراغ ها به دلیل ظاهر خطی و ظریفی که دارند کاربرد های زیادی برای زیبا سازی محیط دارند. شما می توانید از طریق لیست قیمت پارس شعاع توس به راحتی نوع چراغ مناسب خود را بر اساس اندازه، قیمت و توان مصرفی پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش شد تا شما را هرچه بیشتر با محصولات گروه صنعتی پارس شعاع توس و دسته بندی آنها آشنا کنیم. طبقه بندی قیمت در این محصولات با عوامل گوناگونی از جمله رنگ چراغ، محل نصب، میزان توان مصرفی، اندازه و … قابل تفکیک است. تنوع محصولات این شرکت باعث تنوع در قیمت آنها می باشد. اما نگران نباشید زیرا این تنوع به شما کمک می کند تا مناسب ترین محصول را با بهترین قیمت ممکن نسبت به کارایی از طریق لیست قیمت پارس شعاع توس انتخاب کنید.

در وردست نیز می‌توانید انواع محصولات شرکت پارس شعاع توس را مشاهده نمایید و با نمایندگی های آن نیز آشنا شوید: محصولات پارس شعاع توس

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب