logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
معرفی شرکت کنزاکس

معرفی شرکت کنزاکس

شرکت کنزاکس

از ابتدای آغاز تمدن بشری تا به امروز، انسان برای گذراندن امور روزانه و ساخت جهانِ خود به ابزار تکیه داشته است. امروزه، ابزارهای پیشرفته‌ جایگزین وسایل ساده و ابتدایی شده‌اند و شرکت‌هایی مانند شرکت کنزاکس با تبدیل ابزارهای اولیه به ابزارهای برقی و صنعتی باعث تسریع عملیات‌ها و بالا رفتن دقت و کیفیت شده‌اند. همچنان که ابزارها در طول تاریخ توسعه یافته‌ و تغییر کرده‌اند، باعث ایجاد مشاغل مختلف و رشد صنعت نیز شده‌اند.

شرکت کنزاکس، یک شرکت تولید و تامین ابزارآلات و ماشین آلات صنعتی است که از سال 1392 و با هدف ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت و مطابق استانداردهای روز دنیا تاسیس شد. این شرکت در زمینه ارائه، تولید ابزار و محصولات حرفه‌ای فعالیت می‌نماید. رسالت اصلی این مجموعه ارائه‌ی محصولات متنوع، با كيفيت و خدماتی در شأن مشتريان می‌باشد.

 

ارزش‌هایـی کـه شرکت کنزاکس به آن پایبند می‌باشد در برگیرنده‌ی تمامی فعالیت‌های مجموعه از تحقیق و طراحی اولیه تا تولید، تامین، فروش و ارائه‌ی خدمات مورد نیاز مشتریان و ذینفعان می‌باشد. این ارزش ها شامل شکل گیری روابط براساس اعتماد و احترام، برقراری رابطه‌ی برد برد برای طرفین، پیشقدمی افراد برای همکاری، تصمیم بر مبنای تحلیل اطلاعات و پذیرش مسئولیت، یادگیری مداوم و حرکت در جهت حفظ و افزایش منافع جامعه می‌باشد.

 

شرکت کنزاکس، برندی ایرانی یا خارجی؟

برخی از محصولات شرکت کنزاکس، توسط مهندسین و متخصصان ایرانی طراحی و تولید شده است. برخی دیگر نیز با واردات قطعات اصلی چینی، در ایران مونتاژ و بسته بندی می‌شوند. همه‌ی این محصولات، تحت برند کنزاکس به بازار عرضه و توسط این شرکت خدمات رسانی می‌شوند. رنگ زرد محصولات کنزاکس، نشان مخصوص این برند ایرانی می‌باشد. هنگام خرید ابزارهای برقی، انتخاب برند مناسب می‌تواند تفاوت قابل توجهی در کیفیت، اطمینان بخشی و عملکرد ایجاد کنند.

 

کیفیت عالی و قیمت مناسب

کیفیت محصولات یک شرکت به عوامل گوناگونی مانند جنس بدنه، استانداردهای جهانی، سازگاری با محیط زیست و… بستگی دارند. اکثر محصولات شرکت کنزاکس، تحت استانداردهای جهانی اعم از استاندارد VDE آلمان، استاندارد منطقه‌ای اتحادیه اروپا DIN ، موسسه ملی استاندارد آلمان، استاندارد GS اروپا  و… می‌باشند.

حتی اگر ابزار مورد نیاز خود را از مشهورترین برندها تهیه کنید، ولی کالای خریداری شده دارای استانداردهای لازم و کیفیت مطلوب نباشد، آن ابزار مفید واقع نخواهد شد. تیم تحقیق و توسعه شرکت کنزاکس، نیاز صنعتگران را شناسایی میکنند و محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا و قیمت مناسب ارائه‌ می دهند.

 

ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت کنزاکس

خدمات پس از فروش ابزار آلاتِ  صنعتی برای حفظ هزینه های  انجام شده و ایجاد آرامش در صورت نقص یا خرابی ضروری است، زیرا این ابزارها نسبتا گران هستند. خدمات پس از فروش این اعتماد را به خریدار میدهند که تولید کننده از کیفیت و کارایی محصولات خود مطمئن است. شرکت کنزاکس  به دلیل اطمینان از مرغوبیت کالاهای خود آنها را به مدت 12 ماه گارانتی می‌نماید که مزیت بسیار خوبی برای خرید این محصولات می باشند.

هنگام انتخاب گارانتی، حتما مدت زمان، تعمیرات تحت پوشش، سیاست تعویض، قابلیت انتقال و گزینه‌های خدمات را در نظر بگیرید.

 

محصولات شرکت کنزاکس

شرکت کنزاکس  با بررسی نیازهای بازار مصرف، محصولات متنوعی شامل ابزارهای برقی و دستی را تولید می‌کند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. .

ابزارهای دستی و ابزارهای برقی  تجهیزاتی هستند که برای اهداف مختلف استفاده می شوند و نقاط قوت و ضعف خود را دارند. اگر برای یک کار ساده به ابزار نیاز دارید، یک ابزار دستی کفایت می‌کند، همچنین مقرون به صرفه‌تر و نگهداری آنها آسان‌تر است. با این حال، اگر به ابزاری برای کارهای پیچیده‌تر نیاز دارید، ابزار برقی گزینه بهتری است، زیرا به ما کمک می‌کنند تا با انجام کارهایی که برای ما بسیار دشوار یا خطرناک است، از صدمات احتمالی جلوگیری کنیم.

در نهایت، آنها به ما کمک می کنند تا محصولاتی با کیفیت بهتر تولید کنیم.

انواع مختلفی از ابزارهای دستی و برقی در شرکت کنزاکس تولید می‌شوند. انتخاب ابزار مناسب برای کار مهم است، زیرا استفاده از ابزار نادرست اغلب منجر به نتایج ضعیف یا حتی حوادث ناگوار می‌شوند.  تولیدات این شرکت شامل ابزار دستی، ابزار برقی و شارژی، ابزار بادی، ابزار برشی و سایشی، ابزار گاراژی و جابجایی و ابزار باغبانی می‌باشند.

برخی از متداول‌ترین ابزارهای دستی ساخت شرکت کنزاکس شامل اره‌های دستی، چکش، پیچ گوشتی، آچار، تیغ موکت‌بری، قفل فرمان و… می‌باشند. نمونه های رایج ابزارهای برقی نیز شامل اره‌های مدور، مته‌های برقی، علف‌زن، ژنراتور برق و… می‌باشند.  

سه ابزار کاربردی منزل از محصولات کنزاکس

ابزارهای برقی و حتی ابزارهای خانگی به‌طورکلی شاید ساده‌ترین وسایل روزمره به نظر برسند. روزانه از آنها استفاده می کنیم، در همه جا فروخته می شوند و با آنها طوری برخورد می‌کنیم که گویی به شکل فعلی خود از زمان های بسیار قدیم وجود داشته‌اند. با این حال، اگر به گذشته نگاه کنیم، ابزارهای برقی که امروزه از آنها استفاده می کنیم، تنها کمی بیش از صد سال است که وجود داشته اند. در ادامه با سه ابزار پرکاربرد، تولید شرکت کنزاکس آشنا خواهید شد:

انبردست ابزاری همه کاره برای نگه داشتن، خم کردن و برش انواع سیم می‌باشد. انبردست‌های چندکاره کنزاکس همان‌طور که از نامشان مشخص است، کار دو یا چند ابزار را همزمان انجام می‌دهند؛ یعنی با خرید یک انبر از عملکرد چندین ابزار مختلف استفاده می‌کنید. این انبردست‌ها معمولا از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

دریل‌ها شاید پرکاربرد ترین ابزار برقی خانگی باشند، که برای سوراخ کردن سطوح مختلف و باز و بسته کردن پیچ‌ها استفاده می‌شوند. انواع دریل‌های شارژی، برقی و صنعتی با موتورهای پرقدرت و دسته‌های نگهدارنده‌‌ی راحت در محصولات کنزاکس عرضه می‌شوند.

پیچ گوشتی یکی از ابتدایی‌ترین و پرکاربردترین ابزارهایی است که در هر خانه‌ای یافت می‌شود، و برای باز و بسته کردن انواع پیچ استفاده می‌شود. مدل‌های مختلف این ابزار در شرکت کنزاکس تولید می‌شود، ولی خرید مجموعه 7 عددی پیچ گوشتی کنزاکس کارایی آن را برای استفاده در شرایط مختلف بالا می‌برد. در این ست 4 عدد پیچ گوشتی چهارسو و 3 عدد پیچ گوشتی دوسو قرار دارد. از ویژگی‌های این محصول دسته ضربه خور مقاوم و بزرگ و سر آهنربایی است.

 

نحوه نگهداری و تمیز کردن ابزار

برای اطمینان از طول عمر و عملکرد ابزارهای برقی شیوه‌ی نگهداری آنها ضروری است. توصیه می شود ابزارهای برقی را در مکانی تمیز و خشک  و به دور از دما و رطوبت شدید نگهداری کنید. علاوه بر این، سیم‌پیچ‌ کردن منظم سیم‌های برق و محکم کردن اتصالات شل می‌توانند از بروز حوادث جلوگیری کرده و عمر ابزار را افزایش دهند.

 

یک کابینت یا جعبه ابزار  می‌تواند از ابزارها در برابر گرد و غبار، رطوبت و آسیب احتمالی محافظت کند. شرکت کنزاکس جعبه ابزارهایی با بدنه‌ی مقاوم، قفل‌دار و ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتری تولید می‌کند. ابزارهای برقی و صنعتی باید به گونه ای سازماندهی شوند که به راحتی پیدا شوند و در دسترس باشند. برچسب زدن کشوها، سطل‌ها یا قفسه‌ها سازماندهی آن‌ها را آسان‌تر می کند. علاوه بر این، نگهداری ابزارهای برقی در یک جعبه‌ی امن می تواند از سرقت و استفاده نادرست ابزار جلوگیری کنند.

نگهداری و تمیز کردن منظم  ابزارهای برقی برای قرار گرفتن در شرایط بهینه ضروری است. رعایت نکات زیر برای نظافت ابزار ضروری است:

قبل از تمیز کردن یا انجام کارهای تعمیر و نگهداری، ابزار را از برق بکشید.

از یک پارچه یا برس نرم برای پاک کردن گرد و غبار از سطح ابزار استفاده کنید.

سیم های برق را برای بررسی سایش یا پارگی بررسی کنید.

قطعات متحرک را مطابق دستورالعمل شرکت سازنده، روغن کاری کنید.

تیغه ها و لوازم جانبی ابزار برقی فرسوده را به سرعت تعویض کنید.

ابزارها را پس از استفاده در کابینت یا جعبه ابزار تعیین شده خود نگهداری کنید.

 

شرکت کنزاکس یکی از برترین شرکت‌های ایرانی در زمینه‌ی ساخت و تامین ابزار آلات مورد نیاز مردم و صنایع می‌باشد که با محصولات مختلف و متنوع خود نیاز بازار را برطرف می‌کند.

در وردست نیز می‌توانید انواع ابزارآلات کنزاکس را مشاهده نمایید: انواع ابزارآلات کنزاکس

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب