logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
نمایندگی های پارس شعاع توس 1

معرفی نمایندگی های پارس شعاع توس

شرکت پارس شعاع توس به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه تولیدی صنعتی پارس شعاع فعالیت می کند. این شرکت، تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات در بخش روشنایی و الکترونیک است. محصولات این شرکت به صورت گسترده و در دسته بندی های متنوع، توسط نمایندگی های مختلف در داخل و خارج کشور به فروش می رسند.

سابقه فعالیت این مرکز به بیش از دو دهه برمی گردد و در تمام این مدت زمان نیز توانسته با بکارگیری نیروهای متخصص و گسترش دامنه فعالیت خود، محصولات متنوع و مدرن تری را به بازار عرضه کند. در ادامه به بررسی نمایندگی های اصلی این شرکت در شهرهای مختلف خواهیم پرداخت.

لیست نمایندگی های پارس شعاع توس

نمایندگی های پارس شعاع توس در شهرهای مختلف کشور، عرضه کننده انواع محصولات این مجموعه با بهترین شرایط و قیمت ها هستند. شرکت پارس شعاع به عنوان تولید کننده محصولات روشنایی مثل انواع لامپ ها، چراغ ها و تجهیزات جانبی، برای گسترش دامنه فروش محصولات خود از نمایندگی های اصلی در شهرهای مختلف کشور استفاده می کند. در حال حاضر، تعداد نمایندگی های این شرکت در بسیاری از شهرهای مختلف وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

نمایندگی های پارس شعاع توس در لاله زار

یکی از اصلی ترین نمایندگی های پارس شعاع توس در لاله زار تهران قرار دارد که امکان دسترسی به محصولات این برند را برای بسیاری از افراد راحت کرده است. کارخانه تولیدی و دفتر اصلی شرکت پارس شعاع توس در مشهد قرار گرفته و همین امر نیز محدودیت حضور و خرید محصولات این برند را برای بسیاری از افراد ایجاد کرده است.

خیابان لاله زار تهران به عنوان بورس لوازم الکترونیکی و روشنایی شناخته می‌شود که نمایندگی پارس شعاع توس لاله زار نیز در آن قرار گرفته است. عرضه انواع محصولات این برند توسط این نمایندگی انجام می گیرد که آدرس دقیق آن نیز خیابان لاله زار نو، نبش کوچه صفامنش می باشد.

نمایندگی های پارس شعاع توس در تهران

یکی دیگر از مهمترین نمایندگی های پارس شعاع توس نیز نمایندگی پارس شعاع توس در تهران است که موقعیت جغرافیایی آن کمی متفاوت‌تر از خیابان لاله زار می‌باشد. نمایندگی پارس شعاع توس در تهران در منطقه صنعتی خاوران، واقع در شرق تهران قرار گرفته که امکان دسترسی به محصولات این شرکت برای ساکنین شرق را راحت کرده است. مسافت و جمعیت بالای شهر تهران باعث شده تا نمایندگی پارس شعاع توس شرق تهران، بتواند نیاز مخاطبان به انواع محصولات شعاع توس را به پوشش دهد.

آدرس دقیق این مرکز نیز منطقه صنعتی خاوران، سایت فن آوران، خیابان بنفشه است. افرادی که در نزدیکی منطقه هستند یا امکان دسترسی به این قسمت از تهران نسبت به خیابان لاله زار راحت تر است، می توانند نیاز خود را از این نمایندگی تامین کنند.

نمایندگی های پارس شعاع توس در اصفهان

یکی دیگر از شهرهای صنعتی و بزرگ کشور که می توان نمایندگی های پارس شعاع توس را در آن پیدا کرد، شهر اصفهان است. بسیاری از مجموعه‌های فعال در زمینه عرضه لوازم الکتریکی، محصولات این برند را در کنار سایر محصولات یا به صورت مستقل عرضه می کنند. محصولات برند پارس شعاع توس، مخاطبان بسیار زیادی در اصفهان دارند که مشکل اصلی آنها حضور در مراکز اصلی شرکت و خرید فوری است.

کسانی که اقدام به اخذ نمایندگی از مجموعه پارس شعاع توس در اصفهان کرده اند، می توانند انواع محصولات این شرکت را در کمترین زمان ممکن به دست مخاطبان برسانند. ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات نیز توسط نمایندگی پارس شعاع توس اصفهان و سایر شهرها ارائه می شود.

از دیگر نمایندگی های پارس شعاع توس می‌توانیم نمایندگی پارس شعاع توس مشهد را نام ببریم.

اهمیت عرضه محصولات توسط نمایندگی های پارس شعاع توس

لیست نمایندگی های پارس شعاع توس را می توان در سایت اصلی این مجموعه با درج مشخصات و آدرس کامل آنها مشاهده کرد. این مجموعه صنعتی، همچنان به دنبال افراد و مراکز فروش معتبری است که شرایط لازم برای اخذ نمایندگی را داشته باشند. اعطای نمایندگی برای تمام مجموعه های فعال صنعتی اهمیت دارد چون باعث گسترش دامنه فروش آنها خواهد شد.

خریدارانی که در بازار به دنبال محصولات برند شعاع توس هستند، خرید از نمایندگی ها را در اولویت خود قرار می دهند. مراجعه به نمایندگی‌های اصلی این مرکز باعث می‌شود تا مخاطب نگرانی در جهت خرید محصول اصل و خدمات پس از فروش آن نداشته باشد. در تمام مدت زمان گارانتی محصولات نیز خدمات پس از فروش مثل تعویض و تعمیر، توسط نمایندگی های اصلی ارائه می شوند.

امکان درخواست نمایندگی از شرکت پارس شعاع توس

علاوه بر لیست نمایندگی های پارس شعاع توس که از مدت ها قبل فعالیت دارند، همچنان صفحه ای جداگانه برای درخواست کنندگان اخذ نمایندگی شرکت در سایت اصلی قرار دارد. مخاطبان بعد از وارد شدن به سایت اصلی، می‌توانند وارد بخش درخواست نمایندگی شده و کادرهای مشخص شده را با اطلاعات خواسته شده پر کنند. بعد از ارسال فرم مشخص شده، درخواست فرد یا مجموعه مورد نظر بررسی خواهد شد و با آنها ارتباط برقرار می شود.

بعد از تایید، مراحل مربوط به اخذ نمایندگی و عرضه محصولات توسط کارشناسان این مجموعه توضیح داده شده و مجوز لازم نیز داده می شود.

انواع محصولاتی که در نمایندگی های پارس شعاع توس عرضه می شوند

تنوع محصولاتی که در نمایندگی های پارس شعاع توس عرضه می شود، شامل تمام محصولات تولید شده توسط شرکت اصلی می باشد. تمام محصولات شرکت پارس شعاع توس در 12 دسته بندی جداگانه عرضه می شوند که همگی جزء لوازم کاربردی و پرفروش بازار به شمار می‌آیند. نمایندگی هایی که با این مجموعه همکاری دارند، عرضه کننده انواع محصولات در تمام دسته بندی ها می باشند. دسته بندی های مختلف محصولی که توسط این نمایندگی ها عرضه می شوند، عبارتند از:

  • انواع چراغ های سنسوردار
  • چراغ های ریلی
  • پروژکتورهای متنوع
  • انواع لامپ ها
  • چراغ های خطی
  • چراغ های متنوع روکار و توکار
  • انواع لوازم دکوراتیو
  • محصولات جانبی

رنج قیمت محصولات در نمایندگی های فروش

یکی از مزیت های مراجعه به نمایندگی های پارس شعاع توس برای خرید، رنج قیمت به صرفه و مناسب محصولات است. محصولات شرکت پارس شعاع به  دلیل کیفیت و ویژگی هایی که دارند، مخاطب بالایی در بازار دارند. همین امر نیز باعث شده تا بسیاری از سودجویان اقدام به فروش محصولات این برند با قیمت هایی بالا کنند. خرید از نمایندگی های اصلی باعث می شود تا محصول را با کمترین حاشیه سود خریداری کرد. قیمت عرضه این محصولات در نمایندگی های اصلی معمولا با نظارت مستقیم شرکت تولید کننده انجام می گیرد.

روش های عرضه محصولات در نمایندگی های فروش شرکت پارس شعاع توس

هر کدام از نمایندگی های پارس شعاع توس دارای شرایط خاصی برای فروش محصولات در بازار عرضه می باشند. با توجه به فعالیت گسترده کاربران در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی، اکثر این مراکز دارای سایت و پیج برای فروش می باشند.

البته داشتن فضای فیزیکی برای عرضه محصولات این برند نیز یکی از شرط های اعطای نمایندگی می باشد ولی درصد بالایی از فروش نمایندگی ها از طریق اینترنت و به صورت غیر حضوری انجام می گیرد.

تمام افراد یا مجموعه هایی که می خواهند در لیست نمایندگی های پارس شعاع توس قرار بگیرند، باید فرم قرار گرفته شده در سایت را پر کرده و ارسال کنند. بعد از بررسی شرایط مخاطب، کارشناسان مجموعه با آنها ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را انجام خواهند داد. طراحی های مدرن، تنوع و کیفیت محصولات این برند باعث شده تا نمایندگی های اصلی بتوانند فروش و حاشیه سود مناسبی در بازار داشته باشند.

در وردست نیز می‌توانید انواع محصولات شرکت پارس شعاع توس را مشاهده نمایید: محصولات پارس شعاع توس

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب