logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
پمپ آب ابارا

چرا پمپ آب ابارا

معرفی و ویژگی های پمپ آب ابارا

یکی از شرکت های فعال و با سابقه در زمینه تولید انواع پمپ های خانگی، شرکت ابارا در کشور ژاپن می باشد. سابقه فعالیت این مرکز به بیش از یک قرن می رسد و دارای جایگاهی ویژه در حوزه پمپ سازی است. انواع پمپ هایی که توسط این شرکت تولید می شوند، نمونه های سانتریفیوژی بوده که در صنایع مختلف نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به بررسی بیشتر دسته بندی های مهم محصولات این شرکت خواهیم پرداخت.

معرفی پمپ آب ابارا

انواع پمپ هایی که توسط این شرکت طراحی و تولید می شوند، تحت عنوان پمپ آب ابارا به بازار عرضه می شوند. پمپ های این شرکت به دلیل تنوع و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، مخاطبان بسیار زیادی در بازارهای جهانی دارند. در حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی و خانگی می توان این پمپ ها را با توجه به نیاز خود استفاده کرد. انواع مدل های این پمپ ها را می توان در دسته بندی های مختلف قرار داد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

انواع مدل های پمپ آب ابارا

فاکتورهای مختلفی در دسته بندی انواع پمپ آب ابارا مد نظر قرار می گیرند. به صورت کلی انواع محصولاتی که توسط این مجموعه عرضه می شوند، شامل نمونه های زیر می باشند.

  • پمپ آب خانگی ابارا
  • پمپ ابارا بشقابی
  • پمپ آب ابارا جتی
  • پمپ آب ابارا دو پروانه
  • پمپ طبقاتی ابارا
  • پمپ کفکش ابارا
  • پمپ شناور ابارا
  • پمپ سانتریفیوژ ابارا
  • پمپ آب ابارا نیم اسب
  • پمپ آب ابارا یک اسب
  • پمپ 1.5 اسب ابارا
  • پمپ ابارا دو اسب
  • پمپ آب ابارا سه اسب

پرمخاطب ترین نمونه های پمپ آب ابارا، مدل های خانگی هستند که در سری های مختلفی مثل PRA، CMA،CDA، AGA طراحی شده اند. مزیت های استفاده از این پمپ های آب، جابجایی راحت، نصب آسان و قیمت مناسب آنها می باشد. توان هایی که در ساخت این نوع از پمپ ها استفاده شده، بین نیم تا 3 اسب بخار است که از مدل های نیم اسب بخار برای مصارف مسکونی و خانگی استفاده می کنند.

موادی که در ساخت بدنه و پروانه این نوع از پمپ ها استفاده می شود، برنج و چدن بوده که توانایی تحمل فشار دستگاه را افزایش می دهد.

سایر مدل‌های پمپ آب ابارا نیز مانند نمونه‌های خانگی در سری‌های متنوعی ساخته می‌شوند که هر کدام قابلیت و کارکرد مخصوص به خود را دارند. برای نمونه می توان به پمپ سانتریفیوژ ابارا استیل اشاره کرد که برای افزایش فشار آب در مصارف مختلف صنعتی و خانگی استفاده می شود. این مدل پمپ ابارا نیز دارای سری و مدل های مختلفی بوده که باعث کاربرد گسترده آن نیز شده است. سایر نمونه ها نیز در سری های مختلف ساخته شده اند که هر کدام کارکرد مخصوص به خود را دارند.

ویژگی های پمپ آب ابارا اصل

با توجه به کیفیت و محبوبیت انواع پمپ آب ابارا در بازار و همچنین تقاضای بالای آن از سمت مشتریان، احتمال فروش نمونه های تقلبی آن در بازار وجود دارد. کسانی که قصد خرید نمونه های اصل را دارند باید با مشخصات آن نیز آشنایی داشته باشند. برخی از مهمترین ویژگی های موجود در نمونه های اصل، شامل موارد زیر می باشند.

  • یکی از مهمترین ویژگی های یک پمپ آب ابارا اصل، توانایی و قدرت موتور آن است. ساعت کارکرد موتور در این نوع از پمپ ها حدود 20 ساعت در شبانه روز می باشد. برای حفاظت از موتور این پمپ ها نیز از خنک کننده و لایه های محافظ در برابر سرما و گرما استفاده شده است.
  • پروانه ای که در تمام پمپ های ابارا استفاده شده، مانع از اشباع شدن پمپ هنگام کارکردن می شود. این پمپ قابلیت خرد کردن مواد جامد تا اندازه 2 اینچ را دارد.
  • در این پمپ ها علاوه بر آب بندی، از یک محفظه روغن نیز استفاده شده ک باعث بالا رفتن عمر دستگاه می شود. کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری نیز یکی از مزیت های مهم کاربرد محفظه روغن می باشد.
  • محصولات این برند از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و می توان نمونه ای متناسب با نیاز و مصرف خود تهیه کرد.

رنج قیمت پمپ آب ابارا

یکی از مزیت های استفاده از انواع پمپ آب ابارا، رنج قیمت های به صرفه و اقتصادی آنها می باشد. در ساخت این پمپ ها از بهترین مواد اولیه مثل برنج، چدن و استیل که مقاومت بالایی دارند، استفاده شده است. این ویژگی باعث می شود که ماندگاری دستگاه به صورت اتوماتیک افزایش یابد. علاوه بر کیفیت بالای این محصولات، نوع طراحی آنها با توجه به کاربردی که دارند نیز باعث رضایت بالای مخاطبان شده است.

رنج قیمت انواع مدل های پمپ آب شرکت ابارا در مقایسه با مزیت ها و ماندگاری که دارند، بسیار به صرفه و اقتصادی می‌باشد. تمام کسانی که اطلاعات لازم در خصوص پمپ های آب بازار را دارند، قیمت مدل های مختلف پمپ های ابارا را نسبت به سایر شرکت های مشابه، ارزان می دانند.

قیمت پمپ آب ابارا

کاربردهای متنوع پمپ آب ابارا

همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم، تنوع پمپ آب ابارا بسیار بالا بوده و در هر نمونه نیز سری و مدل های مختلفی عرضه می شود. تنوع در قدرت موتور و تعداد پروانه های به کار رفته در هر کدام از پمپ های ساخته شده توسط این شرکت، باعث کاربردهای بالای آن شده است. از مهمترین کاربردهای پمپ آب که توسط شرکت ابارا ساخته می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاربرد نمونه های خانگی در مجتمع های مسکونی
  • استفاده در بخش کشاورزی
  • کاربرد آن در بخش های مختلف صنعت
  • استفاده در بخش آتش نشانی برای مقابله با حریق و آتش سوزی
  • کاربرد آن در صنایع مختلف مثل نفت و پتروشیمی

مشخصات بهترین پمپ آب ابارا

انتخاب بهترین پمپ آب ابارا به یکی از مشکلات کاربران هنگام خرید تبدیل می شود که در بسیاری از موارد باعث سردرگمی آنها می شود. تمام کسانی که قصد خرید بهترین نمونه پمپ از این شرکت را دارند باید در ابتدا شرایط و نیاز خود را بسنجند. باید مشخص کرد که پمپ آب را برای چه کاری استفاده خواهید کرد.

شرکت ابارا از قدرت توان های متنوعی در ساخت موتور پمپ های آب خود استفاده کرده تا کاربر با توجه به شرایط و نیاز خود بتواند مناسب ترین نمونه را خریداری کند. بهترین نوع پمپ، نمونه‌ای است که بتواند نیاز مخاطب را به خوبی پوشش دهد چون تمام پمپ‌های این شرکت دارای کارایی و مقاومت بالایی هستند.

نکات مهم در خرید پمپ آب ابارا

قبل یا موقع خرید پمپ آب ابارا باید به برخی از نکات توجه داشت که مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشند.

  • در صورتی که قصد خرید یک پمپ آب اصل از برند ابارا را دارید باید با نمایندگی های اصلی و معتبر آن ارتباط برقرار کنید. این مراکز به عنوان عرضه کننده مستقیم شرکت در داخل کشور فعالیت دارند.
  • تمام محصولات شرکت ابارا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند که توسط نمایندگی های اصلی ارائه می شوند.
  • انتخاب پمپ آب باید با توجه به نوع کاربرد آن انجام گیرد. در این زمینه می توان از مشاوره کارشناسان فروش در مراکز و نمایندگی های معتبر استفاده کرد.

سوالی که شاید برای بسیاری از مخاطبان این حوزه پیش آید این است که چرا پمپ آب ابارا؟ تنوع بالای محصولی، کاربرد گسترده این پمپ ها، کسب رضایت بسیاری از مصرف کنندگان و توجه به کیفیت و ماندگاری باعث شده تا پمپ های ابارا در لیست خرید بسیاری از مخاطبان پمپ آب در بازار باشد.

در وردست نیز می‌توانید انواع پمپ های شرکت ابارا را مشاهده نمایید: انواع پمپ‌های شرکت ابارا

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب