logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
ابزارآلات کنزاکس

با پرفروش ترین ابزارآلات کنزاکس آشنا شوید!

با ابزارآلات کنزاکس بیشتر آشنا شویم!

احتمالا شما نیز حین خرید ابزارآلات سعی میکنید تا کالا های ساخت کشور های خارجی را خریداری کنید. اما این در صورتی است که محصولاتی مانند تجهیزات و ابزارآلات کنزاکس از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. کمپانی کنزاس یک برند ایرانی است که بیش از دو دهه در صنعت تولید تجهیزات و ابزارآلات فعالیت میکند. این برند در سال 1394 اعلام کرد که قصد دارد تا به صورت تخصصی در حیطه تولید انواع ابزار و ماشین آلات صنعتی فعالیت کند.

امروزه برند کنزاکس یکی از کمپانی های موفق ایرانی به شمار میرود که توانسته است تا محصولات متنوع و با کیفیتی را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در ادامه شما دوستان عزیز را با محصولات این کمپانی ایرانی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

1.موتور برق های کنزاکس؛ کیفیت در کنار قدرت

یکی از انواع پرفروش ابزارآلات کنزاکس موتور برق های این کمپانی میباشد. موتور برق در شرایطی که نیروی الکتریسیته وجود ندارد بسیار حائز اهمیت است. همانطور که میدانید وظیفه اصلی موتور برق، تولید الکتریسیته میباشد. موتور برق های کنزاس از آن نظر مورد توجه هستند که میتوانند قدرت زیادی تولید کنند. موتور های برق در زمین های کشاورزی برای بالا کشیدن آب از درون چاه، تامین روشنایی، تامین برق مورد نیاز برای وسایل مختلف استفاده میشوند.

همچنین قبل از خرید موتور برق حتما دقت داشته باشید که موتور برق مورد نظر شما قادر باشد تا نیروی مورد نیاز را تامین کند. میتوانید با بررسی ولتاژ مورد نیاز هر یک از وسایلی که قصد دارید آن را به موتور وصل کنید، میزان ولتاژ مورد نیاز خود را محاسبه کنید.

 

2.چکش های تخریب برند کنزاکس

از دیگر محصولات محبوب برند کنزاکس که در بازار های ایران تبدیل به محصولی پرفروش شده است، چکش های تخریب این کمپانی میباشد. چکش های تخریب به طور معمول برای خراب کردن سطوح سفت مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از مواردی که قبل از خرید این نوع از تجهیزات صنعتی باید به آن توجه کنید، تعداد ضربات آنها در دقیقه است. به طور معمول چکش های تخریب کمپانی کنزاس قادر هستند تا با سرعت حداقل 1900 بار در دقیقه به سطح مورد نظر ضربه وارد کنند.

همچنین این نوع از ابزارآلات کنزاکس دارای یک سوییچ قفل نیز میباشد. در صورتی که شما عزیزان دستگاه را روی این حالت قرار دهید، چکش از حرکت می‌ایستد. این قفل همانند قفل کودک در دستگاه ها و وسایل دیگر عمل کرده و از روشن شدن ناگهانی دستگاه جلوگیری میکند.

 

3.اینورترهای جوشکاری کنزاکس

اینورتر های جوشکاری لوازمی هستند که قبل از خرید آنها باید دقت زیادی داشته باشید تا محصولی که خریداری میکنید دقیقا مطابق با نیاز های شما باشد. به جرات میتوان گفت که یکی از اصلی ترین ویژگی های اینورتر های جوشکاری کنزاس مصرف برق پایین آنها است. در صورتی که به پشت این دستگاه دقت کنید، متوجه خواهید شد که برچسب مصرف انرژی این دستگاه ها در اطراف فن آن قرار داده شده است. اینورتر های این برند از ولتاژ ورودی 220 ولت پشتیبانی میکنند و چرخه جوشکاری 60 درصد دارند.

دستگاه های جوشکاری برند کنزاکس از بهترین متریال روز دنیا ساخته شده اند و برای افرادی که میخواهند از اینورتر خود به مدت طولانی استفاده کنند، بسیار مناسب است.

4.کمپرسورهای باد برند کنزاکس

از دیگر ابزارآلات کنزاکس که توانسته اند در بازار های ایران به فروش خوبی برسند میتوانیم به کمپرسور های باد این برند اشاره کنیم. این نوع از تجهیزات کمپانی کنزاس با استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا طراحی و تولید شده است. در صورتی که به کمپرسور های باد موجود در بازار دقت کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر آنها از توان خروجی بالایی برخوردار نیستند. همچنین مدل هایی که دارای توان خروجی بالایی هستند نیز از قیمت بالایی برخوردار میباشند.

ضمن اینکه موتور هایی که در این سری از ابزارآلات کنزاکس تعبیه شده است نیز نسبت به رقبای خود دارای فناوری پیشرفته تری میباشد. سیم پیچی این دستگاه ها به طور کامل از جنس مس بوده و همین عامل نیز در بهبود عملکرد و راندمان کمپرسور های باد کمپانی کنزاس تاثیر بسزایی داشته است.

این در صورتی است که کمپرسور های باد برند کنزاکس نسبت به قیمت مقرون به صرفه ای که دارند میتوانند توان خروجی بسیار بالایی و همچنین فشار قابل قبولی را در اختیار مصرف کننده قرار دهند. به همین دلیل نیز پیشنهاد میکنیم در صورتی که قصد خرید و استفاده از کمپرسور های باد را دارید، حتما محصولات کمپانی کنزاس را در نظر داشته باشید.

 

5.کارواش های خانگی

کارواش های خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی نیز از دیگر محصولات پرفروش این کمپانی به شمار میرود. به طور کلی افرادی که در منزل یا محل کار خود نیاز به فشار آب قوی دارند، میتوانند از کارواش های خانگی یا صنعتی استفاده کنند. این نوع از کارواش ها استفاده های گوناگونی در منزل و یا محیط کار دارند. برخی از کاربرد های آنها عبارت است از شستن زمین، دیوار، سقف، خودرو، از بین بردن کثیفی هایی که به سطوح چسبیده اند و…

بر اساس آزمایش های انجام شده روی این مدل از ابزارآلات کنزاکس، دستگاه های کارواش این کمپانی قادر هستند تا آب را با فشاری معادل 140 بار به بیرون پرتاب کنند. نکته جالبی که در مورد استفاده از کارواش ها باید بدانیم، کاهش مصرف آب است. در چنین شرایطی که کشور ما در بحران کم آبی و خشکسالی قرار گرفته است، پیشنهاد میشود تا به هر نحوی در کاهش مصرف آب تلاش کنیم. به همین دلیل نیز در صورتی که قصد دارید تا مساحت بزرگی از زمین را بشویید، بهتر است تا از کارواش استفاده نمایید. در این صورت هم در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد و هم در وقت شما!

کلام پایانی

قبل از خرید هر نوع از تجهیزات و ابزارآلات کنزاکس دقت کنید که محصول مورد نظر شما اصل بوده و دارای کارت گارانتی معتبر شرکتی باشد. چرا که در غیر این صورت ممکن است وسیله ای که خریداری میکنید نه تنها کیفیت خوبی نداشته باشد، بلکه در مدت زمان کوتاهی خراب شود.

محصولات برند کنزاکس با به روز ترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا ساخته میشوند و به همین علت نیز قابل مقایسه با محصولات برند های خارجی میباشند. به زبان دیگر شما قادر خواهید بود تا با مقدار پولی کمتر یک محصول بسیار با کیفیت و خوب را بخرید و از آن استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا شما دوستان و همراهان عزیز را بیشتر با ابزارآلات کنزاکس و تاریخچه این برند ایرانی آشنا کنیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

در وردست نیز می‌توانید انواع ابزارآلات کنزاکس را مشاهده نمایید: انواع ابزارآلات کنزاکس

 

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب