logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
معرفی شرکت کاشی سمنان

معرفی شرکت کاشی سمنان

شرکت کاشی سمنان به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه تولید کاشی ایرانی بوده که تاسیس آن در سال 1361 و بهره وری آن نیز در 1374 صورت گرفته است. این شرکت یکی از مراکز پیشتاز در زمینه تولید انواع کاشی های دیوار، کف و تزئینی می باشد. اولین مراکز تولیدی داخلی است که از تکنولوژی چاپ دیجیتال در تولید محصولات خود استفاده کرده است. در ادامه به بررسی بیشتر این شرکت، اهداف و محصولات آن خواهیم پرداخت.

محصولات شرکت کاشی سمنان

انواع محصولات شرکت کاشی سمنان در سه دسته بندی کاشی های کف، دیوار و حاشیه یا قرنیز قرار می گیرند. هر کدام از این محصولات با طرح و ابعاد مختلفی ساخته می شوند که قابلیت استفاده در مکان ها و شرایط گوناگون را دارند.

  • کاشی کف سمنان: یکی از متنوع ترین دسته بندی های محصولی این شرکت، مخصوص کاشی های کف می باشد. تنوع موجود در این نوع کاشی ها شامل دو بخش ابعاد و نوع طراحی محصولات است. ویژگی قابل توجه کاشی های کف نسبت به سایر نمونه ها، مقاومت و ماندگاری آنها است. در انواع کاشی‌های کف شرکت سمنان نیز به این نکته توجه ویژه شده تا ماندگاری لازم در برابر فشار، وزن و ضربه‌ها را داشته باشند.
  • کاشی دیوار سمنان: کاشی های دیوار که توسط شرکت کاشی سمنان عرضه می شوند نیز یکی دیگر از محصولات مهم و اصلی این مرکز به شمار می آید. در ساخت کاشی‌های دیوار نیز از ابعاد و طرح های گوناگونی استفاده شده که دست کاربر را در انتخاب نمونه مناسب باز نگه داشته است. مقاومت و استحکام کاشی های دیوار در شرکت سمنان باعث شده تا بسیاری از افراد آن را در اولویت خرید خود قرار دهند.
  • کاشی حاشیه و قرنیز سمنان: این کاشی ها نقش تکمیل کنندگی را در پروژه های مختلف دارند. ابعاد کوچکتر این دسته بندی کاشی باعث می شود تا از آنها برای پر کردن فضاهای خالی کف یا دیوار استفاده شود. طرح های متنوع این دسته بندی محصولی که توسط شرکت کاشی سمنان ساخته شده، باعث گسترش کاربرد آن در اکثر پروژه ها شده است.

مهم‌ترین اهداف شرکت کاشی سمنان

اصلی ترین هدف شرکت کاشی سمنان از زمان تاسیس تا کنون، تولید محصولات با کیفیت و عرضه آن به بازارهای مختلف داخلی و خارجی بوده است. متناسب با این هدف نیز همیشه از بهترین مواد اولیه مثل کائولن، فلدسپار، بنتونیت، بال کلی و کلیست برای ساخت انواع کاشی استفاده می شود.

رنگ هایی که در تولید انواع محصولات این شرکت استفاده می شوند نیز از برندهای مطرح خارجی مثل Colorobbia و Vidres تهیه می شود. این شرکت از ابعاد متنوعی نیز در ساخت محصولات خود استفاده کرده که دامنه کاربرد آن را بالا برده است.

دستگاه ها و ماشین آلاتی که در خط تولید شرکت کاشی سمنان استفاده می شوند، متناسب با آخرین تکنولوژی های روز دنیا می باشند. این دستگاه ها از شرکت های ایتالیایی System – Intensa – Projecta – Siti B&T – Tsc خریداری شده اند. به روز رسانی مداوم دستگاه‌ها و تجهیزات این شرکت باعث شده تا این مرکز جایگاه ممتازی در بین انواع تولید کننده‌های داخلی داشته باشد.

شرکت کاشی سمنان جزء مراکز تولیدی محدود داخلی بوده که موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد بین المللی شده است. این گواهینامه ها عبارتند از:

  • ISO 17025
  • ISO 9001
  • OHSAS 18001

روش‌های عرضه انواع کاشی‌های سمنان

شرکت کاشی سمنان برای فروش محصولات خود از روش های مختلفی استفاده می کند تا بتواند نیاز تمام مشتریان را پوشش دهد. سایت اصلی شرکت به عنوان اولین راه خرید انواع کاشی سمنان می باشد که شاید امکان دسترسی آن برای تمام مخاطبان امکان پذیر نباشد. این شرکت به عنوان مرکز تولید کاشی های مختلف، اقدام به عرضه محصولات خود توسط مراکز فروش و نمایندگی های اصلی می کند.

بسیاری از فروشگاه های فعال در حوزه مصالح ساختمانی، عرضه کننده انواع کاشی های شرکت در بازار عرضه هستند. فروش محصولات از طریق نمایندگی‌های اصلی نیز یکی از مهمترین روش‌های عرضه محصولات است که این نمایندگی ها در بسیاری از شهرهای کشور قرار دارند.

نمایندگی‌های فروش کاشی سمنان

شرکت کاشی سمنان یک مرکز تولید کننده است که محصولات آن در دسته بندی ها و طرح های متنوع عرضه می شود. این مرکز برای توزیع بهتر محصولات خود در بازار داخلی و خارجی از نمایندگی ها استفاده می کند. تمام افراد و مجموعه هایی که قصد فروش محصولات کاشی سمنان را دارند، می توانند اقدام به اخذ نمایندگی از این شرکت کنند.

کسب اطلاعات کامل دریافت نمایندگی این شرکت از طریق سایت اصلی و با ارسال درخواست انجام می گیرد. در حال حاضر نیز تعداد زیادی از نمایندگی های اصلی این شرکت در بسیاری از شهرهای کشور وجود دارد. این امر باعث می شود تا امکان دسترسی مخاطبان به انواع کاشی های شرکت سمنان به راحتی انجام گیرد.

مشخصات و کاربرد انواع کاشی سمنان

انواع کاشی سمنان در دسته بندی های دیوار، کف، حاشیه و قرنیز باعث شده تا کاربرد آن در پروژه های مختلف نیز گسترش پیدا کند. کاشی به عنوان یکی از مصالح پرکاربرد ساختمانی به شمار می آید که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. انواع کاشی‌هایی که توسط شرکت کاشی سمنان تولید و عرضه می‌شوند، جزء نمونه‌های باکیفیت بازار هستند که مشخصات کلی آنها نیز به صورت زیر است.

  • تنوع بسیار بالایی از لحاظ طرح و رنگ در این کاشی ها وجود دارد که باعث کاربرد آن در مکان های مختلف شده است.
  • در ساخت انواع کاشی های این مرکز از ابعاد متنوعی استفاده شده است که دست مخاطب را در انتخاب نمونه مناسب باز نگه داشته است.
  • ویژگی های به کار رفته در هر کدام از کاشی های دیوار، کف و حاشیه با توجه به کاربرد آنها می باشد.
  • ماندگاری این کاشی ها به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت، بسیار بالاست.
  • استفاده از تجهیزات جدید و مدرن باعث شده تا کاشی هایی متناسب با نیاز مخاطبان توسط این شرکت به بازار عرضه شود.

راه‌های ارتباط با شرکت کاشی سمنان

عرضه محصولات شرکت کاشی سمنان در حال حاضر به صورت گسترده و توسط مراکز مختلفی انجام می گیرد. این مرکز با کمک نمایندگان انحصاری که در 28 استان کشور دارد، توانسته نقش اصلی در بازار کاشی کشور داشه باشد. علاوه بر نمایندگی ها و مراکز فروش حضوری، محصولات این شرکت توسط بسیاری از سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز عرضه می شود.

شبکه‌های اجتماعی، سایت اصلی شرکت و دفتر اصلی آن در تهران را می توان از راههای اصلی برای ارتباط با شرکت کاشی سمنان عنوان کرد. کارشناسان مجموعه در دفتر اصلی و نمایندگی های این شرکت، آماده پاسخگویی به نیاز و سوالات مخاطبان در سراسر کشور می باشند.

فعالیت شرکت کاشی سمنان در بازارهای بین المللی

دامنه فعالیت شرکت کاشی سمنان فقط محدود به بازارهای داخلی نیست و امروزه محصولات این مرکز در بسیاری از بازارهای بین المللی نیز عرضه می‌شوند. ایران به عنوان یکی از قطب های تولید و فروش کاشی در جهان به شمار می آید که سالانه حجم بالایی از بازارهای صادراتی را به خود اختصاص داده است.

تعداد برندهای مطرح در حوزه کاشی و سرامیک که توانسته اند از زمان های گذشته تا کنون درصد بالایی از نیاز بازارهای جهانی را تامین کنند، بسیار زیاد است. شرکت کاشی سمنان نیز یکی از این مراکز معتبر و فعال در این حوزه می باشد. دریافت گواهینامه‌های بین المللی توسط این مرکز باعث شده تا محصولات آن در بازارهای بین المللی خواهان و مخاطب بیشتری داشته باشد.

در وردست نیز می‌توانید انواع محصولات شرکت کاشی سمنان را مشاهده نمایید: انواع محصولات شرکت کاشی سمنان

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب