logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
هوای بد یا لباس بد

هوای بد یا لباس بد؟

در دنیای ساختمان، جایی که روند ساخت پروژه های ساختمانی بر مبنای زمان بندی و عوامل خارجی از جمله شرایط آب و هوایی مختلف، قرار می گیرند، در رابطه با پوشش افراد فعال در صنعت ساختمان، این ضرب المثل سوئدی با مضمون ” آب و هوای بد وجود ندارد، فقط لباس بد وجود دارد”، جایگاه خاصی پیدا می کند. این ضرب المثل به انسان یادآور می شود که تدارک دیدن یک پوشش متناسب با موقعیت قرارگیری پروژه و بالطبع آب و هوای متنوع و غیر قابل پیش بینی حائز اهمیت است.

شکی نیست که پروژه های ساختمانی از این نقطه نظر می توانند بسیار آسیب پذیر باشند. از گرمای سوزان تابستان تا بارندگی های شدید، رعایت پوشش مناسب جهت جلوگیری از آسیب نیروهای انسانی که مشغول به کار هستند، با رعایت تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های موجود لازم و ضروری می باشد. ساختمان ها ساخته می شوند تا موجبات آسایش و راحتی انسان ها را فراهم آورند، نه آنکه همان انسان هایی که با کوشش و زحمات فراوان مشغول به سازندگی می شوند، مورد آسیب و بیماری واقع شوند.

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب