logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
شیرآلات کسری

شیرآلات کسری چی بخریم؟

بررسی شیرآلات کسری

شیرآلات کسری یکی از معروف‌ترین برندهای صنعت تولید شیرآلات در ایران است که با تمرکز بر کیفیت و طراحی مدرن، شیرآلاتی با استانداردهای بالا تولید می‌کند. اگرچه شیرآلات یکی از پرکاربردترین وسایل در منزل می‌باشند، اما افراد کمی به این امر توجه می‌کنند و در نهایت متداول‌ترین و ساده ترین مدل را انتخاب می‌کنند، اما لازم نیست همیشه اینطور باشد. شیر کسری 90 طرح و مدل، با کیفیت بالا و تنوع رنگ دارد، فقط کافی است زمان بگذارید و مطمئن شوید کدامیک برای استفاده در منزل مناسب می‌باشد.

در این نوشته به معرفی چند مدل از شیرآلات کسری، مقایسه قیمت‌ها و اهمیت رنگ و جنس پرداخته شده است تا انتخابی هوشمندانه و موفق در خرید شیرآلات داشته باشید.

 

مدل های محبوب، شیک و باکیفیت شیرآلات کسری

شیرآلات کسری با تولید محصولات استاندارد، طراحی خاص و زیبا و تنوع در رنگ و جنس رضایت مشتریان با سلیقه‌های متفاوت را برآورده می‌سازد. انتخاب شیرآلاتِ هماهنگ با دکوراسیون تاثیر بسزایی در زیبایی منزل دارد.

شیرآلات کسری مدل توکیو الهام گرفته شده از معماری ژاپنی است. خطوط ظریف، زیبایی بصری و نقوش به کار گرفته در آن نشانه‌های یک مدل کلاسیک با طراحی لوکس می‌باشد. شیر ظرفشویی این مدل از نوع فنری است که به راحتی از پایه جدا می‌شود و شست‌و‌شوی آسان تمام سینک را فراهم می‌کند. طراحی و عملکرد عالی این مدل، تجربه منحصر به فردی را فراهم می کند و زیبایی خاصی به منزل می بخشد.

شیرآلات کسری مدل فیروزه ترکیبی از طراحی مدرن و کلاسیک است و با هر سبک دکوراسیونی مطابقت دارد. طراحی ترکیبی و مرغوبیت قطعات به کار رفته در آن مناسب افرادی است که در انتخاب نوع شیرآلات خود دچار تردید هستند. اگر به دنبال یک شیر مدرن متناسب با فضای منزلتان هستید، شیر کسری مدل الیزابت سفید و طلایی یکی از بهترین گزینه هاست.

قیمت‌های معقول شیرآلات کسری

در هنگام خرید شیرآلات خانه باید بودجه خود را در نظر بگیرید و طیف وسیعی از شیرآلات  با قیمت های مختلف را بررسی کنید. گاهی مشتری به هیچ عاملی به  جز قیمت اهمیت نمی‌دهد که این امر می‌ تواند باعث خسارت به خریدار شود. بهترین راه‌ حل، خرید یک محصول باکیفیت و با قیمت معقول است. شیر کسری مدل آبتین یک محصول اقتصادی است که با کیفیت بالا، قیمت مناسب و طراحی زیبا عرضه می‌شود.

با انتخاب درست از محصولات استاندارد و باکیفیت شیرآلات کسری خریدی مطمئن را تجربه خواهید کرد. یک شیر آب بی کیفیت، اگرچه ارزان است، اما ممکن است همانند یک محصول گرانتر دوام نداشته باشد. ضرب المثل قدیمی “هیچ ارزانی بی علت نیست” به ویژه در مورد شیرآلات اهمیت بالایی دارد. از جمله معایب شیرآلات ارزان و غیر استاندارد، میزان زیاد سرب بکار رفته در آن است. سرب باعث ایجاد حساسیت های پوستی و آلرژی در انسان می شود. از دیگر مشخصات شیرآلات غیر استاندارد تغییر در مزه، بو و رنگِ آّب خروجی از شیر است.

 

ضمانت کالا و خدمات پس از فروش شیرآلات کسری

ضمانت و خدمات پس از فروش از مواردی است که هنگام خرید شیرآلات استاندارد باید توجه بسیاری به آن کرد. محصول دارای گارانتی مشخص می‌کند که شرکت به محصولات خود اعتماد دارد و برای مدت زمان مشخصی از آن پشتیبانی می‌کند. شیر کسری به دلیل اطمینان از مرغوبیت قطعات به کار رفته در محصولات خود، تمامی قطعات آن را به مدت ده سال گارانتی می نماید.

 

 ارتفاع و انواع مختلف شیرآلات کسری

شیرآلات باید متناسب با اندازه‌‌ی سینک انتخاب شوند، یک شیرآب کوچک بر روی یک سینک بزرگ جلوه‌ی زیبایی نخواهد داشت. شیر کسری مدل آمازون با دو ارتفاع نرمال و پایه بلند و با طراحی ساده و زیبا و همچنین تنوع رنگ، قابلیت همخوانی با انواع دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک را دارد. شیرهای با ارتفاع زیاد که به مدل های گردن غازی معروفند، مناسب سینک کم عمق نمی باشند زیرا می توانند باعث پاشیدن آب به اطراف سینک شوند.

این مدل‌ها سازگار با سینک‌های دو‌لگنه و عریض هستند. با شیر ظرفشویی مدل گردن غازی توکیو به خوبی می‌توان آب را به تمام سینک رساند و به راحتی ظروف و لوازم ظرفشویی را شستشو داد. همچنین در تمام محصولات شیر کسری از پرلاتور (کاهنده مصرف آب) استفاده می‌شود که باعث کاهش مصرف آب تا حدود ۷۰ درصد می‌شود.

در شیرآلات کسری دستگیره‌های اهرمی مورد استفاده قرار می‌گیرند که دارای مزایای بیشتری نسبت به مدل های قدیمی و دو دسته می‌باشند. استفاده و نصب شیرآلات تک دستگیره‌ی اهرمی آسان‌تر است و فضای کمتری را به نسبت شیرهای دو دسته اشغال می کنند. اگر خواهان یک شیرآب اهرمی تک دسته هستید، فاصله تا دیوار پشتی یا لبه‌ی پنجره را بررسی کنید، زیرا چرخش دسته ممکن است به هر چیزی که پشت آن است برخورد کند.

شیرآلات اهرمی شاوری شیر کسری به دلیل داشتن شیلنگ داخلی، آبکشی و شستن ظروف را راحت می‌کنند و دارای محبوبیت بالایی می‌باشند. در حقیقت در شیر ظرفشویی شاوری، دامنه و بازه حرکت شیر بسیار وسیع است و در هنگام آبکشی و شستشو، کاربرد و عملکرد بالایی دارد. شیر کسری یکی از معروفترین تولید کنندگان شیرآلات اهرمی شاوری است و تمام محصولات این شرکت دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می‌باشند.

رنگ و جنس محصولات شیرآلات کسری

در نهایت یکی از مهم‌ترین جزئیات در هنگام انتخاب یک شیرآب، انتخاب رنگ و جنس آن است. این امر در گذشته اهمیت چندانی نداشت اما امروزه مردم به هماهنگی بین وسایل منزل به دلیل تاثیر آن بر روی فضای خانه، اهمیت زیادی میدهند. از استیل ضد زنگ و کروم تا مشکی مدرن و روکش فلزی و رنگ‌های مختلف برای هماهنگی با سبک و لوازم آشپزخانه شما در شیرآلات کسری یافت می‌شوند.

کروم در حال حاضر به دلیل هماهنگی با انواع دکوراسیون‌ها، یکی از محبوب‌ترین محصولات شیرکسری می‌باشد و کیفیت و دوام بالایی دارد. روکش نیکل با عناوین خش دار، مات و صدفی در شیر کسری تولید میشود و برای جلوگیری از برجای ماندن جای لک و اثر انگشت لایه ای از لاک روی آن پوشش داده می شود تا باعث افزایش مقاومت آن شود. اگر به دنبال تعادل خوبی از دوام و زیبایی هستید، استیل گزینه‌ی مناسبی است.

 

برنزی یکی دیگر از رنگ‌هایی است که در محصولات شیرآلات کسری مورد استفاده قرار می‌گیرد، برنز ظاهری سنتی دارد که به خوبی با رنگ‌های خاکستری و مایل به سفید و قهوه ای هماهنگ می شود. مشکی رنگی جهانی است و به هر فضایی زیبایی می‌بخشد، بنابراین شیرهای رنگ مشکی مکمل انواع چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه هستند، یکی از زیباترین شیرآلات مشکی را می‌توان در شیرآلات کسری مدل آمازون مشاهده کرد.

روکش طلایی لوکس‌ترین رنگ شیرآلات محسوب می‌شود. این رنگ در کنار لوازم و اکسسوری طلایی دکوراسیون مجللی ایجاد می‌کند؛ قیمت بالا و حساسیت نگهداری نکاتی است که باید به آن توجه شود. دوام و ثبات رنگی که با آبکاری به روش PVD در محصولات طلایی انجام می‌شود از سایر روش‌ها بیشتر است. این شیوه‌ی آبکاری در شیرآلات کسری مدل رابین طلایی باعث می‌شود تا سال ها از زیبایی و عملکرد آن لذت ببرید.

در تمام مدل‌های شیر کسری، ابتدا آبکاری کروم بر روی محصولات استفاده می شود و سپس رنگ های دیگر با نوین‌ترین شیوه‌های رنگ‌ آمیزی بر روی شیرآلات اعمال می گردد. با مدل‌های متنوع شیرهای کسری می توانید نیاز‌های شیرآلات خانه خود را به طور کامل برطرف کنید.

در وردست نیز می‌توانید انواع شیرآلات کسری را مشاهده نمایید: انواع شیرآلات کسری

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب