logo-horizontal-v2-persian-light-bg
جستجو
سیستم های بر پایه انرژی های تجدیدپذیر

سیستم های بر پایه انرژی های تجدیدپذیر در ساختمان

سیستم های بر پایه انرژی های تجدیدپذیر در ساختمان، مطالعات و پیش بینی های لازم:

درطراحی پروژه ساختمان، لازم است فضاى اختصاصى و مسيرهاى نصب و راه اندازى مدارهاى آتى سیستمهای انرژی تجدیدپذیر و زیرساختهای مرتبط مشخص شوند.

در چك ليست انرژى، لازم است ميزان انرژى ساليانه تأمين شده در طرح  وميزان انرژى ساليانه قابل تأمين در آينده (در صورت بهسازی)، توسط سامانه های بر پایه انرژی های تجدیدپذیر، به تفکیک درج شود.

برای تمامی ساختمانها، باید مطالعات و پیش بینی های لازم برای فضای نصب صورت گیرد تا ميزان انرژى قابل تأمين از محل انرژى هاى تجديديذير (اعم از برق، حرارت و … )، در آينده، كمتر از مقادير زير نباشد:

الف) ٢٠ کیلووات ساعت در مترمربع در سال برای ساختمان های يک طبقه؛
ب) ٣٢ کیلووات ساعت در سال به ازاى هر مترمربع از سطح بام، براى ساختمان هاى بيش از یک طبقه.

*تجهیزاتی که برای راه اندازی نیروگاه خانگی به آن نیاز دارید، اعم از پنل های خورشیدی، کانکتورها، کنتور و اینورتر و … را اداره برق در اختیارتان می گذارد. پنل های خورشیدی برای داشتن بیشترین بازدهی باید رو به سمت جنوب و با زاویۀ 35 درجه قرارداده شوند.

وردست به عنوان دستیار خرید مصالح و تجهیزات ساختمانی، همواره سعی دارد تا بروزترین مطالب و اخبار حوزه ساختمان را در اختیار مخاطبانش قرار دهد و بدین ترتیب، گامی بلند در جهت افزایش آگاهی، دانش فنی و ارتقاء کیفیت و کارایی پروژه‌های ساختمانی کشور بردارد.

جدیدترین مطالب